Registracia

Po dokončení registrácie bude odoslaný do Vašej E-mailovej schránky E-mail s odkazom na stránku, kde budete musieť Váš účet behom nasledujúcich 24 hodín aktivovať. Prečítajte si podmienky registrácie.

Kliknutím na ikonku sa môžete u nás zaregistrovať aj cez Váš Facebook účet(testovacia prevádzka).

Meno:
E-mail:
Heslo:
Heslo:
Súhlasím s podmienkami registrácie
Prihlásenie Google Translate

Home  »  Motormedia  »  Trendy

Toyota prekročila hranicu 20 miliónov

Tuesday, 09. 11. 2010 - 20:49, Ivan Václavík   

Toyota prekročila hranicu 20 miliónov

Na trhu s osobnými automobilmi v Európe dosiahla značka Toyota začiatkom  novembra 2010 ďalší významný historický míľnik – predala vozidlo s poradovým číslom 20 milión. Tmavo modrú Toyotu Verso 2,0 D-4D prevzal nový majiteľ, pán Gabriel Jiménez z Valencie, na slávnostnej akcii organizovanej v sídle spoločnosti Toyota Spain v Madride.

toy-verso006340g.jpg

Miguel Fonseca, viceprezident pre obchod a marketing Toyota Motor Europe, pri nevšednej príležitosti uviedol: „Na tento kľúčový historický míľnik sme patrične hrdí a nesmierne nás teší. Pred 50 rokmi sa na európskych cestách vozidlá značky Toyota objavili vôbec po prvý raz. Odvtedy sa automobily Toyota stali v očiach zákazníkov synonymom špičkovej kvality a inovácií. Našou prioritou je i naďalej spokojnosť zákazníka, ako si prial už zakladateľ spoločnosti Kiichiro Toyoda.“

toyotaverso-20-milg.jpg

V priebehu 40 rokov dokázala Toyota v Európe predať prvých 10 miliónov vozidiel, avšak na prekonanie hranice 20 miliónov predaných áut stačilo len 10 ďalších rokov. Vozidlo s poradovým číslom 10 milión – bol to model Toyota Avensis, vyrobený vo Veľkej Británii, ktorý prevzal zákazník v Nemecku – dodala Toyota vo februári  roku 2000.
Šťastný zákazník Gabriel Jiménez povedal: „Som veľmi prekvapený a nesmierne ma teší, že som 20-milióntym zákazníkom Toyoty v Európe. Je to moja vôbec prvá Toyota a vždy som počúval, že tieto vozidlá sú veľmi kvalitné. Teším sa, aké budú moje osobné skúsenosti s Toyotou Verso.“

toy-verso006301g.jpg

Verso je kľúčovým modelom značky Toyota na španielskom trhu. Od svojho uvedenia v roku 2001 patrí k najobľúbenejším modelom španielskych zákazníkov. Vďaka technológii Toyota Optimal Drive má dobré ekologické parametre a je jasnou voľbou záujemcov o vozidlo v segmente MPV. Ponúka priestrannosť, praktickosť a umožňuje dynamický štýl jazdy. V bezpečnostných testoch Euro NCAP (European New Car Assessment Programme) dostal tento rok model Verso najvyššie možné ohodnotenie (5 hviezdičiek).

toy-verso008666g.jpg

Orhan Özer, prezident a výkonný riaditeľ výrobného závodu Toyota Motor Manufacturing Turkey poznamenal: „Veľmi nás teší, že 20-miliónte vozidlo značky Toyota predané v Európe je práve Toyota Verso, teda automobil, vyrábaný v Európe pre európske trhy. Celý výrobný tím nášho závodu v Adapazari je pyšný na špičkovú kvalitu, ktorú dokážeme našim zákazníkom ponúknuť.“

toy-verso006343g.jpg

Turecký závod vyrába modely Verso a Auris, pričom je jedným z deviatich výrobných závodov automobilky Toyota v Európe. Zamestnáva približne 3000 pracovníkov a celková investícia bola 1,2 miliardy eur.



Diskusia k článku

Profily jazdcov
Najkomentovanejšie
Kalendár podujatí
Naši partneri