Spomienka na priemer 222 km/h
Vo svetovej premiére uvidia návštevníci autosalónu v Detroite nevšedné kupé s motorom v strede pred zadnou nápravou a výkonným hybridným pohonom - štúdiu Porsche 918 RSR. Výrobca prémiových športových automobilov chce demonštrovať, čo sa dá dosiahnuť spojením technológie modelu 911 GT3 R Hybrid a dizajnu štúdie 918 Spyder.
Porsche 911 GT3 R Hybrid už presvedčilo o svojich kvalitách na okruhoch Nürburgring-Nordschleife, počas pretekov American Le Mans Series v Road Atlanta (USA), ako aj v čínskom Zhuhai. V reálnych situáciách a v silnej konkurencii demonštrovalo svoj výkonnostný potenciál. Pretekársky variant dvojmiestneho konceptu 918 Spyder nadväzuje na históriu kupé 908 (1969) a 917 (1971).
Brzdové strmene majú pre Porsche typickú oranžovú farbu. Mimoriadne ľahký monokok je z uhlíkových vláken.
Osemvalec V8 s priamym vstrekovaním dosahuje výkon 415 kW (563 k) pri 10 300 otáčok/min. Elektromotory na oboch predných kolesách pridávajú spolu 150 kW (204 k), teda dovedna je to 767 bývalých koní.
Kolesá majú priemer 19" a štartovné číslo 22 je spomienkou na predchádzajúci triumf v roku 1971, keď piloti Dr. Helmut Marko z Rakúska a Holanďan Gijs van Lennep dosiahli celkové prvenstvo v Le Mans pri vytrvalostných pretekoch na 24 hodín. Traťový rekord ich Porsche 917 Coupé bol vtedy po 24 hodinách 5335, 313 km pri priemernej rýchlosti 222,304 km/h.
Tento výkon zostal neprekonaný 39 rokov a Porsche malo vtedy dizajn Martini.