Registracia

Po dokončení registrácie bude odoslaný do Vašej E-mailovej schránky E-mail s odkazom na stránku, kde budete musieť Váš účet behom nasledujúcich 24 hodín aktivovať. Prečítajte si podmienky registrácie.

Kliknutím na ikonku sa môžete u nás zaregistrovať aj cez Váš Facebook účet(testovacia prevádzka).

Meno:
E-mail:
Heslo:
Heslo:
Súhlasím s podmienkami registrácie
Prihlásenie Google Translate

Home  »  Motormedia

Škoda predstaví nový mini automobil Citigo spoločne s Tiëstom

Tuesday, 20. 12. 2011 - 20:04, Daniel Mandzi   

Škoda predstaví nový mini automobil Citigo spoločne s Tiëstom

- Tiësto vydáva hudobný videoklip exkluzívne pre automobilku ŠKODA
- Nový videoklip už k vzhliadnutiu na www.facebook.com/skoda
- Po úspešnom uvedení na trh v Českej republike bude automobil Citigo v roku 2012 predstavený aj na ostatných trhoch

Medzinárodná megastar a producent Tiësto sa bude podieľať na predstavení nového malého vozidla ŠKODA Citigo exkluzívnym videoklipom a remixom, ktorý bude voľne na stiahnutie.

ci-008.jpg

Videoklip k Tiëstovej novej skladbe „What Can We Do (A Deeper Love)" je možné pozrieť si na facebookovej stránke spoločnosti ŠKODA (www.facebook.com/Skoda) od 19. decembra 2011.

Remix rovnakej skladby od Third Party bude voľne k stiahnutiu od 21. decembra, tiež na facebookovej stránke ŠKODA (www.facebook.com/Skoda).

Videoklip a skladba na stiahnutie sú výsledkom unikátnej spolupráce Tiësta a automobilky ŠKODA, ktorá v tomto roku začala na ŠKODA World Dealer Conference v Prahe. Tiësto tu odohral úžasné vystúpenie pre približne 5000 obchodných partnerov ŠKODA z celého sveta.

citigo-im01.jpg

Cieľom partnerstva spoločnosti ŠKODA a Tiësta, všeobecne považovaného za najlepšieho DJa všetkých čias, je prilákať pozornosť mladých zákazníkov ku značke ŠKODA a novému vozidlu Citigo. Prostredníctvom svojho siedmeho modelového radu sa ŠKODA prvýkrát predstavuje v rastúcom segmente minivozidiel. „Prostredníctvom modelu Citigo vstupuje značka ŠKODA do segmentu, ktorý je pre spoločnosť nový a v ktorom chce získať nových zákazníkov. Aby sme tento cieľ dosiahli, musíme hľadať aj nové spôsoby komunikácie. A práve k tomu sa spolupráca s Tiëstom dokonale hodí," uvádza Jürgen Stackmann, člen predstavenstva spoločnosti ŠKODA zodpovedný za predaj a marketing. „Citigo je atraktívne, svieže a malé vozidlo spĺňajúce najvyššie štandardy kvality a bezpečnosti. Dokonale sa hodí do dnešnej doby a je tým pravým pre facebookovú generáciu, ktorú chceme prostredníctvom spolupráce s Tiëstom priamo osloviť," dodal Stackmann. Facebooková stránka spoločnosti ŠKODA zažíva prudký nárast popularity, keď od svojho spustenia len pred niekoľkými týždňami prilákala už 100 000 návštevníkov.

Citigo predstavuje jeden z pilierov Rastovej stratégie ŠKODA 2018 a prvýkrát pre značku
otvára segment mini vozidiel. S dĺžkou 3,56 metra, šírkou 1,64 metra a výškou 1,48 metra patrí medzi najkompaktnejšie malé automobily na trhu, pritom však ponúka priestor pre štyroch cestujúcich a batožinu. Začiatkom novembra absolvovalo vozidlo slávnostnú premiéru v Českej republike. Navyše, vďaka svojej vynikajúcej úrovni pasívnej a aktívnej bezpečnosti získalo najvyššie hodnotenie v podobe 5 hviezdičiek v crash teste Euro NCAP (Európska organizácia na ochranu spotrebiteľov Euro NCAP). Model Citigo sa dočkal aj pozitívneho prijatia u zákazníkov: len počas prvého týždňa predaja dostala automobilka viac ako 1 000 objednávok. V nasledujúcom roku bude model Citigo predstavený na ostatných európskych trhoch. V tej dobe bude okrem trojdverovej verzie automobil dostupný už aj v päťdverovej verzii.

tiesto123-2.jpg


O Tiëstovi:

Tiësto bol v roku 2011 zvolený časopisom Mixmag za „Najlepšieho DJa všetkých čias" a je všeobecne uznávaný ako najväčší svetový DJ / producent. Bol nominovaný na cenu Grammy a spolupracoval so svetovými hviezdami ako sú Kanye West, Sigur Ros, Yeah Yeah Yeahs a Coldplay. V rámci svojho celosvetového turné odohral za 15 mesiacov celkom 175 koncertov pre viac ako 1 000 000 fanúšikov na šiestich kontinentoch. Tiësto bol nominovaný na dve ceny 2010 Billboard Touring Awards, jeho koncertná šnúra patrí podľa časopisu Billboard medzi 25 svetových turné s najvyššími tržbami a jeho facebook stránka nedávno dosiahla 10 miliónov fanúšikov.

Rok 2011 bol pre Tiësta doslova nabitý - po celý mesiac vystupoval v The Joint v Hard Rock Hotel & Casino; vydal očakávaný album mixov „Club Life - Volume One Las Vegas" a usporiadal k nemu turné; vydal nové hitové single „Zero76" a „Maximal Crazy" (oba vo vlastnom vydavateľstve Musical Freedom); usporiadal prevratné turné „Club Life College Invasion Tour", v rámci ktorého dva týždne koncertoval v univerzitných komplexoch  v Spojených štátoch. Turné vyvrcholilo vypredaným koncertom v Home Depot Center v Los Angeles, kde Tiësto vystúpil pred rekordným počtom 26 000 fanúšikov. V USA ešte nikdy v histórii nehral jediný headline DJ pre tak veľké množstvo ľudí. A celý rok zakončil Tiësto vo veľkom štýle, keď predstavil vlastnú kolekciu oblečenia - CLVB LIFE, ohlásil vlastnú rádiovú show Club Life na Sirius XM v USA, zahral na premiére filmu Mission: Impossible Ghost Protocol v Riu a zároveň slávnu skladbu zremixoval.



Diskusia k článku

Profily jazdcov
Najkomentovanejšie
Kalendár podujatí
Naši partneri