Škoda Auto na Ženevskom autosalóne
• Nový korporátny dizajn a logo predstavujú nadchádzajúcu etapu rozvoja značky
• Dizajnová štúdia reflektuje nový dizajnový smer značky
• Fabia Monte Carlo - oslava úspechov motoršportu značky
Škoda Auto predstaví na medzinárodnom autosalóne v Ženeve nový korporátny dizajn zvýrazňujúci úspechy a nové smerovanie značky. Po extrémne dynamickom rozvoji v posledných 20 rokoch a po najlepšom predajnom výsledku v histórii podniku v roku 2010, mieri česká automobilka k novým cieľom. Do roku 2018 chce svoj predaj minimálne zdvojnásobiť. Verejnosti bude predstavená aj štúdia naznačujúca nový dizajnový jazyk značky.
Úspechy v predchádzajúcich rokoch považuje automobilka za základňu pre ďalší rast. Popri aktuálnej palete modelov predstaví Škoda tiež automobilovú štúdiu v duchu nového dizajnového jazyka značky. Dizajnový koncept upúta jasne definovanými a vybrúsenými tvarmi vytvorenými s veľkou precíznosťou a vycibreným citom pre detail. Nové logo, predstavené na dizajnovej štúdii, bude od roku 2012 zdobiť modely Škoda.
Nová expozícia Škoda Auto na ženevskom autosalóne 2011 podčiarkuje smerovanie značky. Logo s ústredným motívom okrídleného šípu získalo nové farebné spektrum a pôsobí jasnejším, precíznejším dojmom. Nielen všetka komunikácia značky Škoda, ale aj architektúra showroomov a vonkajšie usporiadanie prevádzok bude postupne prechádzať na nový modernizovaný vzhľad.
V roku 2011 oslavuje Škoda jubileum "110 rokov motoršportu". Pri tejto príležitosti bude mať v Ženeve výstavnú premiéru športový akčný model Fabia Monte Carlo. So športovým podvozkom, dynamickým vzhľadom s čiernymi doplnkami a interiérom známym z verzie RS pripomína úspechy značky Škoda na pretekárskych tratiach a sprostredkováva radosť z víťazstva i zákazníkom. Skvelý štart 110. jubilejnej súťažnej sezóny sa podaril hneď v prvých pretekoch tohto roka - v 100. ročníku Rallye Monte Carlo, keď koncom januára Freddy Loix vo vozidle Fabia Super 2000 získal druhé miesto.
Expozíciu Škoda Auto o rozlohe 1 918 m2 v duchu nového korporátneho dizajnu môžete navštíviť v hale 2 v stánku ženevského centra Palexpo.
Lucia Busquet, PR manager, ŠKODA AUTO SLOVENSKO s.r.o.