Registracia

Po dokončení registrácie bude odoslaný do Vašej E-mailovej schránky E-mail s odkazom na stránku, kde budete musieť Váš účet behom nasledujúcich 24 hodín aktivovať. Prečítajte si podmienky registrácie.

Kliknutím na ikonku sa môžete u nás zaregistrovať aj cez Váš Facebook účet(testovacia prevádzka).

Meno:
E-mail:
Heslo:
Heslo:
Súhlasím s podmienkami registrácie
Prihlásenie Google Translate

Home  »  Motormedia  »  Predstavujeme

Peugeot 508 znásobuje ofenzívu

Tuesday, 08. 02. 2011 - 11:07, Ivan Václavík   

Peugeot 508 znásobuje ofenzívu

Oslavy 200. výročia jestvovania značky so znakom leva má Peugeot (1810 - 2010) úspešne za sebou a teraz už smeruje k novým horizontom. Vytýčil si dve ofenzívy: obchodnú a produktovú. Oboje má naplniť Peugeot 508 - ako pokračovateľ úspešnej tradície modelov 404, 504, 505, 407 a 607.

peugeot508-1101nc010g.jpg

Importér ho predstavil slovenským motoristickým novinárom v priestoroch hotela Kempinski a umožnil aj prvé krátke jazdy s týmto sedanom. Do ponuky sa však súčasne dostáva aj verzia kombi - práve preto, že trh je vyvážený a záujem kupujúcich sa delí medzi obe verzie približne na 50 %. Aj to je dôvod, prečo uvádza Peugeot obe verzie naraz.

peugeot508-1101nc008g.jpg

Automobilka Peugeot má v pláne predať v roku 2011 vo svete 120 000 kusov a v roku 2012 až 200 000 týchto automobilov. Vyše polovicu v Európe, ale napríklad 65 000 v Číne. Na Slovensku chce importér zaregistrovať 450 kusov - z toho 150 vo verzii kombi.

508-1007pc003g.jpg

Kým svetlomety pripomínajú zrenice mačky, zadná časť s troma výraznými červenými „pazúrmi" z LED zdôrazňujú dravý charakter Peugeotu 508. V kabíne je dostatok priestoru pre všetkých pasažierov. Predné sedadlá majú štýl, komfort a poskytujú dobrú oporu vodičovi i spolujazdcovi vpravo. V záujme lepšieho komfortu môže byť Peugeot 508 vybavený nezávislým, programovateľným kúrením, ktoré umožňuje v predstihu vykúriť alebo vyvetrať kabínu.

508-1007pc008g.jpg

Kombi 508 SW môže byť vybavené panoramatickou presklenou strechou, ktorá zasahuje až za zadné sedadlá a je vybavená elektricky ovládanou clonou. Pozoruhodný je batožinový priestor: v kombi od 660 až po 1 865 litrov. Zadné výklopné dvere sa ovládajú z miesta vodiča, aj na diaľku. Výhodou je plochá podlaha. Základný objem kufra v sedane je 545 litrov.

508-1007pc027g.jpg

Samostatnou kapitolou sú motory. Benzínové majú objem 1,6 litra a sú v spojení so 6-stupňovou prevodovkou. Majú tri verzie výkonov v rozpätí 120 - 156 koní. Dieselové s objemom 1,6 litra dokážu šetriť palivo, dvojlitrové zasa poskytnú vysoký výkon a dobrú dynamiku. Kto uprednostňuje nízku spotrebu pod päť litrov v kombinovanom režime, pre toho je k dispozícii Peugeot 508 s dieselovým motorom 1,6 HDI.

508-1007pc004g.jpg

Čerešničkou na šľahačke je najvýkonnejší dieselový motor s objemom 2,2 litra a výkonom 204 k, ktorý je k dispozícii vo verzii GT, pričom spolupracuje so 6° automatickou prevodovkou. Technológiou budúcnosti je Hybrid4.

508-1007pc013g.jpg

Cenový vejár má rozpätie od 21 900 € po 36 300 €, pri Peugeote 508 SW je to 23 100 - 38 000 €. Pre všetky trhy okrem Činy sa bude 508-ka vyrábať vo Francúzsku, pre čínsky trh sa bude vyrábať priamo v Číne.508-1007pc028g.jpg



Diskusia k článku

Profily jazdcov
Najkomentovanejšie
Kalendár podujatí
Naši partneri