Miro Horňák si odviezol z Brna striebro
Skaličan Miro Horňák na tohtoročnú Jesenní cenu Masarykova okruhu cestoval s myšlienkou, že podujatia sa možno zúčastní iba ako manažér AMK Skalica, pripravujúceho vozidlo Renault Clio RS. Nakoniec sa predsa len postavil na štart vytrvalostných pretekov a výsledkom bola strieborná priečka v rámci Divízie D4 do dvoch litrov.
Miro dostal ponuku na štart v spolupráci s Milanom Valášekom a Zbyněkom Buchtom v tíme IP Racing Shop a vozidle Renault Clio RS až po dorazení do Brna. Na štartový rošt sa ako prvý z už spomínanej partie postavil Milan Valášek a jeho úlohou bolo preteky dobre rozbehnúť, čo sa nakoniec aj podarilo. Milana vo vozidle vystriedal Zbyněk Buchta, ale s odrátavajúcim časom sa trať pomaly, ale o to istejšie začala zalievať vodou, avšak najväčší dážď prišiel až v momente, keď už v aute sedel Miro Horňák, ktorému voda vyhovuje.
Ten sa dokonca po striedaní dostal na chvíľu do vedenia. Tu však neustál súboj s Michalom Matějovským jazdiacim v spolupráci s Vladom Hybáčekom na perfektne pripravenom Seate Leon TDi. Miro nakoniec zvolil jazdu na istotu a v kľude dokrúžil na striebornej priečke. Po spočítaní bodov v rámci priebežného hodnotenia seriálu českých majstrovstiev do ktorých boduje aj Miro Horňák vznikla zaujímavá situácia, keď na čele priebežného poradia sú tri tímy s odstupmi jediného bodu. O titule českého majstra pre rok 2010 sa tak bude rozhodovať, až na poslednom podujatí, ktorým je Epilog. V rámci tohto podujatia sú v pláne šesť hodinové preteky na Masarykovom okruhu v Brne.
Miro Horňák bol po pretekoch s výkonom celej posádky pokojný : „Som rád, že sa nám podarilo dojazdiť na druhom mieste. Chalani odviedli pekný kus roboty. Zbyněk mi napokon odovzdával auto v dobrej pozícii, aj keď takmer počas celých pretekov pršalo. Už sa neviem dočkať posledných pretekov, kde sa rozhodne o majstrovi Čiech. Teší ma aj výkon posádky Malchárek - Konôpka, ktorí jazdili na vozidle Renault Clio RS, ktorý pripravujeme v rámci AMK Skalica."