Registracia

Po dokončení registrácie bude odoslaný do Vašej E-mailovej schránky E-mail s odkazom na stránku, kde budete musieť Váš účet behom nasledujúcich 24 hodín aktivovať. Prečítajte si podmienky registrácie.

Kliknutím na ikonku sa môžete u nás zaregistrovať aj cez Váš Facebook účet(testovacia prevádzka).

Meno:
E-mail:
Heslo:
Heslo:
Súhlasím s podmienkami registrácie
Prihlásenie Google Translate

Home  »  Iné  »  Offroad

Zasadnutie Svetovej rady FIA

Friday, 25. 06. 2010 - 12:39, Michal Kostka   

Zasadnutie Svetovej rady FIA

S platnosťou od 1. januára 2011, budú Svetový pohár cross country rallies a Medzinárodný pohár cross country bajas spojené do jedného šampionátu, s cieľom posilniť túto disciplínu. Aby bola zaistená vyrovnanosť bodovania súťaží v novom Svetovom pohári, Baja podujatia budú mať pridelený koeficient 1, cross country rallies budú mať koeficient 2. Aby mohla byť posádka klasifikovaná v Pohári, musí sa zúčastniť minimálne jednej Baja súťaže a jednej rally.

Michal Kostka;

Takisto od 1. januára 2011 sa zmení bodovanie, ktoré po novom kopíruje bodovanie v ďalších šampionátoch FIA.

Celkové poradie:
1. miesto - 25 bodov
2. miesto - 18 bodov
3. miesto - 15 bodov
4. miesto - 12 bodov
5. miesto - 10 bodov
6. miesto - 8 bodov
7. miesto - 6 bodov
8. miesto - 4 body
9. miesto - 2 body
10. miesto - 1 bod

Poradie v triede (T1 a T2):
1. miesto - 10 bodov
2. miesto - 6 bodov
3. miesto - 2 body

Poradie v súťaži tímov:
1. miesto - 10 bodov
2. miesto - 6 bodov
3. miesto - 2 body

Michal Kostka;

Ďalšou zmenou platnou od 1. januára 2011 sa skupina T1-2 premenuje na T3 a upraví sa minimálna povolená hmotnosť vozidla v závislosti na objeme motora (pozn.: zníženie hmotnosti z 860 kg na 750 kg pre vozidlá s pohonom 4x2 a objemom motora do 1400 ccm).
Technické predpisy pre Ľahké vozidlá (Light Vehicles) triedy T1-2 budú upravené tak, aby boli schválené vozidlá vážiace viac než 550 kg, ktoré zároveň spĺňajú ostatné podmienky predpisu (pozn.: zníženie hmotnosti zo 750 kg na 550 kg aj pre vozidlá s pohonom 4x4).
Tieto zmeny majú za cieľ prilákať viac súťažiacich vo vozidlách typu Buggy.

K zmene týkajúcej sa priemeru reštriktora dôjde aj v technických predpisoch pre triedu T1. Pre dieselové motory bude určený reštriktor s priemerom 35 mm, pre benzínové 34 mm.

 



Diskusia k článku

Profily jazdcov
Najkomentovanejšie
Kalendár podujatí
Naši partneri