Registracia

Po dokončení registrácie bude odoslaný do Vašej E-mailovej schránky E-mail s odkazom na stránku, kde budete musieť Váš účet behom nasledujúcich 24 hodín aktivovať. Prečítajte si podmienky registrácie.

Kliknutím na ikonku sa môžete u nás zaregistrovať aj cez Váš Facebook účet(testovacia prevádzka).

Meno:
E-mail:
Heslo:
Heslo:
Súhlasím s podmienkami registrácie
Prihlásenie Google Translate

Home  »  Iné

Vydarený koniec sezóny v Dunajskej Strede

Monday, 05. 10. 2009 - 20:35, Ondrej Homola   

Vydarený koniec sezóny v Dunajskej StredeNo a je to za nami! 26. a 27. Septembra sa konal posledný pretek v Dunajskej Strede zaradený do Majstrovstiev Slovenska v kartingu, ktorý sa v sezóne 2009 spoluorganizoval so seriálom Moravský Pohár. Náš tým Homola Motorsport, a ja - Matej Homola, sme na tomto skoro domácom podujatí nemohli chýbať.

Moje rebrá si Moje rebrá si ešte veľmi dobre pamätali na ostatný pretek v juhočeskom Písku. Mali sme dohodu, že ak to zdravotne nebudem zvládať, tak účasť zabalíme. Lenže to by ma veľmi mrzelo, pretože sa tým už v Písku dohodol, že na posledné podujatie si na skúšku zapožičiame podvozok Tony Kart 2008 od Peťa Cemperta. V Písku nás k tomuto kroku inšpirovali „Sládečkovci“, ktorý takto vyhrali suverénne pretek. Další, a nie nezanedbateľný dôvod bol, že sme hľadali podvozok pre rok 2010.



Tým prišiel do Dunajskej Stredy vo štvrtok večer a už v piatok sa malo začať pilne trénovať. A aj sa začalo, aspoň z pohľadu mechanika - Vlada Hirša. Vlado asi 6 hodín skladal požičaný Tony Kart, na ktorého veľa vecí z nášho MS Kart-u nepasovalo. Nakoniec som sa na trať dostal až okolo 15 hodiny. Hneď som cítil rozdiel medzi podvozkami. Už v druhom tréningu som zajazdil 3. najrýchlejší čas v triede Rotax Max Junior. Niečo sme ešte na podvozku pomenili, ale s takýmto nastavením sme jazdili po celý víkend. Tréningy mi išli super, zlepšoval som si svoje maximá a upevňoval sebavedomie. Na rebrá som v eufórii úplne zabudol.

Všetko išlo super (v duchu som už videl na „bedni“) až po meraný tréning. Kvalifikačný tréning sa išiel v sobotu podvečer. Možno zlá taktika, alebo nervozita spôsobila, že som zajazdil ešte horší čas ako vo voľných tréningoch. Bolo z toho „iba“ 6. miesto na štartovnom rošte.



V nedeľu, deň pretekov, som ešte ráno na prebudenie odjazdil Warm-Up, ale ozajstné preteky začínal až o dve hodiny neskôr. Do prvej bodovanej jazdy som odštartoval z 3 rady a hneď v prvej zatáčke som sa dostal na 4.miesto. Po niekoľkých chybách, spôsobených nervozitou, som sa prepadol späť na 6.miesto. Opäť som sa zmobilizoval a počas nasledovných kôl som dosiahol osobné maximum - najrýchlejší čas, ktorý sa stal zároveň najrýchlejším v triede Rotax Max Junior počas celého víkendu!! Po skončení tejto jazdy ešte riaditeľ preteku diskvalifikoval jazdca na 5. mieste, a tak som na štart do ďalšej jazdy poskočil o jedno miesto dopredu.

Druhá bodovaná jazda začínala až po obede. Bol som rozhodnutý neprepásť šancu na dobrý výsledok. Ale situácia sa zopakovala. Aj v tejto jazde som sa po štarte prepracoval o 2 miesta dopredu - na 3.miesto. Taktiež ako v prvej jazde, aj tu som spravil pár chýb, za ktoré som zaplatil 2 miestami, aj keď predbiehací manéver môjho konkurenta v poslednom kole nebol moc férový. Po jazde sa však prišiel športovo ospravedlniť.

Tretia bodovaná jazda sa išla okolo 15:30. Opäť som štartoval z 5.miesta. V tejto rozjazde jazdcovi jazdiacemu predo mnou padla reťaz hneď v prvom kole, takže som bol v momente na 4.pozícií. Vďaka súboju jazdcov predo mnou o 2. miesto, sa mi podarilo k nim priblížiť a dokonca sa medzi nich vkliňiť. Takto som prišiel aj do cieľa, t.j. na 3.mieste.

Prepočtami zo všetkých jázd nakoniec vzišlo, že som v celkovom súčte všetkých jázd skončil na 3.mieste!! Konečne. Po prvý krát som sa pozrel na „bedňu“.



Požičať si podvozok bol dobrý nápad a Tony Kart nás presvedčil, s čím by sme mali ísť ďalšiu sezónu.

Na záver sezóny sa chcem poďakovať všetkým, ktorý ma podporovali počas celej sezóny. Hlavne sponzorom: Castrol Slovensko, Homola – autoservisná technika, rodine a priateľom.

A v neposlednom rade ďakujem Vladovi Hiršovi a celej jeho rodine za fantastickú prácu a podporu počas celej sezóny, bez ktorých by som ju asi neodjazdil.

Dúfam, že sa uvidíme na tratiach aj v sezóne 2010.

Ahoj

Matej Homola & Homola Motorsport






Diskusia k článku

Profily jazdcov
Najkomentovanejšie
Kalendár podujatí
Naši partneri