Registracia

Po dokončení registrácie bude odoslaný do Vašej E-mailovej schránky E-mail s odkazom na stránku, kde budete musieť Váš účet behom nasledujúcich 24 hodín aktivovať. Prečítajte si podmienky registrácie.

Kliknutím na ikonku sa môžete u nás zaregistrovať aj cez Váš Facebook účet(testovacia prevádzka).

Meno:
E-mail:
Heslo:
Heslo:
Súhlasím s podmienkami registrácie
Prihlásenie Google Translate

Home  »  Rally  »  Národné šampionáty  »  Slovensko

Veľký úspech pre spoločnosť ŠKODA – sponzora majstrovstiev sveta IIHF 2011 na Slovensku

Monday, 16. 05. 2011 - 16:16, Daniel Mandzi   

Veľký úspech pre spoločnosť ŠKODA – sponzora majstrovstiev sveta IIHF 2011 na Slovensku

Aktivity na štadiónoch vyvolali veľkú pozornosť. Nový korporátny dizajn značky videlo zhruba 700 miliónov televíznych divákov. Záujem o prezentáciu automobilov značky ŠKODA. Zmluva hlavného sponzora majstrovstiev sveta IIHF predĺžená do roku 2017. Predseda predstavenstva spoločnosti ŠKODA Prof. Dr. h. c. Winfried Vahland odovzdal trofej najlepšiemu hráčovi turnaja.

ceremony-iihf.jpg

 Česká automobilka ŠKODA hodnotí svoje sponzorské aktivity v rámci IIHF - majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji 2011 na Slovensku ako veľmi úspešné. So silným zastúpením a s celým radom podujatí na štadiónoch bola značka „na očiach" nielen pred 406 804 návštevníkmi v Bratislave a Košiciach. Reklamy na mantineloch, umiestnené logá a rôzne akcie v televízii a na internete sa tiež postarali o to, aby sa sponzoring s novým štýlom značky ŠKODA dostal k mnohým miliónom hokejových fanúšikov na celom svete. ŠKODA pri týchto majstrovstvách nasadila vysokú latku a položila základ pre budúcu kontinuitu: už dvadsaťročné angažmán hlavného sponzora majstrovstiev sveta IIHF bolo oficiálne predĺžené až do roku 2017.

„Zo športového a organizačného hľadiska to boli fantastické majstrovstvá. Teší nás, že sme mohli toto vynikajúce športové podujatie podporiť. Priebeh týchto dvoch týždňov na Slovensku nás opäť utvrdil v tom, že v našom angažmán budeme pokračovať aj v nasledujúcich rokoch," zdôraznil predseda predstavenstva spoločnosti ŠKODA Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland. „Nasledujúce roky nášho partnerstva budú dobré roky pre spoločnosť ŠKODA a tiež pre IIHF. Ľadový hokej sa k značke ŠKODA dokonale hodí. Je to absolútne zodpovedajúci sponzoring, ktorý bol v uplynulých 20 rokoch trvalo pozitívnym prínosom k zvyšovaniu imidžu a povedomia o značke na svetových trhoch. Preto sa nám javí ako logické a správne, aby sme v tomto sponzoringu pokračovali," povedal šéf automobilky po vyhlásení víťazov majstrovstiev sveta, pri ktorom odovzdal trofej pre najlepšieho hráča turnaja švédskemu brankárovi Viktorovi Fasthovi.

iihf-2.jpg

Zápasy na Slovensku sledovalo približne 700 miliónov televíznych divákov na celom svete a 406 804 divákov v arénach. Česká automobilka pritom bola zastúpená silnejšie ako kedykoľvek predtým - či už sa jednalo o flotilu 40 vozidiel pre funkcionárov a hostí, o veľké logo ŠKODA v stredových kruhoch hracích plôch, o logá umiestnené na mantineloch, dresoch a prilbách hneď piatich mužstiev alebo o akcie na štadiónoch a na internete. ŠKODA pri týchto majstrovstvách sveta nastavila nové meradlá, čo ďalej potvrdzujú nasledovné čísla:

- Oficiálna flotila ŠKODA prešla celkom cez 250 000 km,

- Pri 37 z 56 zápasov nastúpili mužstvá s oficiálnou tímovou reklamou ŠKODA,

- Viac ako 100 000 používateľov si na svoj ​​iPhone alebo iPad stiahlo novú aplikáciu „Official 2011 IIHF World Championship Guide powered by ŠKODA",

- Viditeľnosť prezentácie značky ŠKODA pri priamych prenosoch zápasov predstavovala viac ako 65 % celkovej doby prenosov,

- Viac ako 30 000 návštevníkov sa na mieste aj online zúčastnilo propagačnej fotografickej akcie spoločnosti ŠKODA „Become a hockey star", Nový mediálny servis „ŠKODA SMS Results" rozoslal 14 000 správ.

 

 



Diskusia k článku

Profily jazdcov
Najkomentovanejšie
Kalendár podujatí
Naši partneri