Škoda s novým logom a cieľmi
Expozíciu Škoda Auto v duchu nového dizajnu korporácie môžete vidieť v hale 2 ženevského centra Palexpo, kde do 13. marca 2011 potrvá v poradí 81. ročník svetoznámeho autosalónu. Nový dizajn a logo predstavujú nadchádzajúcu etapu rozvoja českej značky, pričom zvýrazňujú doterajšie úspechy a naznačujú nové smerovanie značky s vyše storočnou tradíciou.
Po extrémne dynamickom rozvoji v posledných 20 rokoch a po najlepšom výsledku predaja v histórii podniku v roku 2010 mieri česká automobilka k novým cieľom. Do roku 2018 chce predaj svojich automobilov minimálne zdvojnásobiť.
Úspechy v predchádzajúcich rokoch považuje automobilka za základňu pre ďalší rast. Popri aktuálnej palete modelov predstaví Škoda taktiež automobilovú štúdiu v duchu nového dizajnového jazyka značky. Dizajnový koncept upúta jasne definovanými a vybrúsenými tvarmi, vytvorenými s veľkou precíznosťou a vycibreným citom pre detail. Nové logo, predstavené na dizajnovej štúdii, bude od roku 2012 zdobiť všetky modely značky Škoda.
Logo s ústredným motívom okrídleného šípu získalo nové farebné spektrum a pôsobí jasnejším, precíznejším dojmom. Nielen všetka komunikácia značky Škoda, ale aj architektúra showroomov a vonkajšie usporiadanie prevádzok bude mať postupne nový, modernizovaný vzhľad.
V roku 2011 oslavuje Škoda jubileum „110 rokov motoršportu". Pri tejto príležitosti bude mať v Ženeve výstavnú premiéru akčný športový model Fabia Monte Carlo. So športovým podvozkom, dynamickým vzhľadom s čiernymi doplnkami a interiérom známym z verzie RS pripomína úspechy značky Škoda na pretekárskych tratiach. Skvelý štart 110. jubilejnej súťažnej sezóny sa podaril hneď v prvých pretekoch tohto roka - v 100. ročníku Rallye Monte Carlo, keď koncom januára Freddy Loix za volantom Fabie Super 2000 získal druhé miesto.