Registracia

Po dokončení registrácie bude odoslaný do Vašej E-mailovej schránky E-mail s odkazom na stránku, kde budete musieť Váš účet behom nasledujúcich 24 hodín aktivovať. Prečítajte si podmienky registrácie.

Kliknutím na ikonku sa môžete u nás zaregistrovať aj cez Váš Facebook účet(testovacia prevádzka).

Meno:
E-mail:
Heslo:
Heslo:
Súhlasím s podmienkami registrácie
Prihlásenie Google Translate

Home  »  Motormedia  »  Trendy

Škoda opäť potvrdila pozíciu lídra - marcový podiel dosiahol 21,07 %

Tuesday, 10. 04. 2012 - 10:05, Daniel Mandzi   

Škoda opäť potvrdila pozíciu lídra - marcový podiel dosiahol 21,07 %

- ŠKODA dosiahla v marci trhový podiel 21,07 %
- Viac než 25 % medziročný nárast v prvom kvartáli

Značka ŠKODA opäť potvrdzuje pozíciu lídra na slovenskom trhu a žne ďalšie úspechy. S 1 354 predanými vozidlami v kategórii M1 dosiahla v marci trhový podiel 21,07 %. ŠKODA tak v prvom kvartáli predala o 25 % viac vozidiel ako za rovnaké obdobie minulého roka. Najžiadanejším modelom sa v marci stala Fabia.

img-8270u.jpg

„Marcový vyše 21-percentný podiel nás mimoriadne teší. To, že ŠKODA naďalej patrí k najžiadanejším značkám u slovenských zákazníkov svedčí aj fakt, že sa nám podarilo od začiatku roka predať o 25 % viac vozidiel ako za prvé tri mesiace minulého roka," uviedol Robert Baumgartner, konateľ ŠKODA AUTO Slovensko.

Značka ŠKODA si naďalej drží pozíciu lídra na slovenskom trhu a darí sa jej nielen v mesačných výsledkoch predaja, ale aj v medziročných porovnaniach. Od začiatku roka 2012 predala viac než 4 tisíc vozidiel z kategórie M1. V porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka je to nárast o viac než 25 % (1 088 automobilov).

Najobľúbenejším vozidlom sa v marci stala Fabia (474 predaných vozidiel; hatchback 269 kusov + combi 205 kusov). Nasledovala Octavia (452 kusov; sedan 255 kusov + combi 197 kusov) a čoraz populárnejší Superb (129 kusov)



Diskusia k článku

Profily jazdcov
Najkomentovanejšie
Kalendár podujatí
Naši partneri