Registracia

Po dokončení registrácie bude odoslaný do Vašej E-mailovej schránky E-mail s odkazom na stránku, kde budete musieť Váš účet behom nasledujúcich 24 hodín aktivovať. Prečítajte si podmienky registrácie.

Kliknutím na ikonku sa môžete u nás zaregistrovať aj cez Váš Facebook účet(testovacia prevádzka).

Meno:
E-mail:
Heslo:
Heslo:
Súhlasím s podmienkami registrácie
Prihlásenie Google Translate

Home  »  Iné

Škoda Last Minute pokračuje. Môžete ušetriť takmer 5 000 eur

Thursday, 26. 04. 2012 - 12:25, Daniel Mandzi   

Škoda Last Minute pokračuje. Môžete ušetriť takmer 5 000 eur

- Výpredaj nových vozidiel
- Obmedzený počet kusov
- Zľavy až do 4 936 eur

Spoločnosť ŠKODA AUTO Slovensko ponúka prostredníctvom Facebook aplikácie na svojej fanúšikovskej stránke akciu Last Minute na nové vozidlá. Zákazníci si tak môžu od 30. apríla do 14. mája 2012 kúpiť cenovo zvýhodnené modely.  

„Predaj vozidiel cez Facebook sa nám osvedčil už počas minulého roka, kedy sme zákazníkov s touto akciou oslovili hneď dvakrát. Akciu preto prinášame opäť, tentoraz však s oveľa vyššími zľavami a väčším počtom akciových modelov. Zákazníci si tak budú môcť zakúpiť nové vozidlá so zľavou až do 4 936 eur," uviedla Lucia Busquet, vedúcia oddelenia Public Relations ŠKODA AUTO Slovensko.

lastminute1-1.jpg

ŠKODA Last Minute ponúka jedinečný výber vozidiel ŠKODA za mimoriadne výhodné ceny. Ak sa zákazníkovi nejaké z vozidiel páči, stačí kliknúť na „mám záujem" a obratom mu mailom príde kontakt na predajcu. Akciovú ponuku sprevádza i jednoduchá súťaž o desať cien, v ktorej zákazníci môžu vyhrať wellness víkend  v Rakúsku, reklamné predmety ŠKODA a tankovacie karty. Automobily ŠKODA za zvýhodnené ceny bude možné nakupovať so zľavou do 4 936 eur v termíne od 30. apríla do 14. mája, alebo do vypredania zásob.  

lastminute2-1.jpg

Spoločnosť ŠKODA AUTO Slovensko ako jediná na Slovensku využíva sociálnu sieť Facebook na predaj automobilov. Ktokoľvek si tak môže vybrať niektoré z ponúkaných skladových vozidiel, ktoré sa nedajú kúpiť žiadnym iným spôsobom. Záujemca nemusí byť fanúšikom stránky na Facebooku, aby si mohol vozidlo zakúpiť.



Diskusia k článku

Profily jazdcov
Najkomentovanejšie
Kalendár podujatí
Naši partneri