Pípravy vrcholia
Organizátor BETI RACING III. RALLY LUBENÍK finišuje s prípravou tohto jedinečného podujatia. V záverečných jednaniach sú takmer všetky povolenia od súkromných spoločností ale aj štátnych úradov. Posádky čaká súťaž, ktorá je dovolím si povedať najmenej nákladná z celého seriálu, ale určite patrí medzi tie ktoré najviac preveria jazdecké schopnosti posádok. BETI RACING III.RALLY LUBENÍK sa skladá z dvoch rôznych súťaží, jednou z nich sú DMAC MAJSTROVSTVÁ SLOVENSKEJ REPUBLIKY 2011 druhou je SLOVENSKÝ RALLY POHÁR 2011. Pre posádky MSR čaká trať s dĺžkou 226,24 km z čoho bude 90 km rýchlostných skúšok. 9 rýchlostných skúšok je rozdelených do troch sekcií po 3 RS.
Ako prvá sa pôjde RS HLINKA, ktorej štart je cca 700 m za fabrikou SLOVMAG v smere na obec Turčok. RS prechádza obcou Turčok a železník, kde je náročné odbočenie na obec Sirk. Cieľ RS je v obci Sirk. Túto RS absolvujú posádky MSR 3x a posádky jazdiace SRP 2x. dĺžka RS je 10,77 km.
Ako druhá v poradí je rýchlostná skúška TURIEC. Názov RS je podľa malého potôčika ktorý lemuje celú RS. Štart tejto RS je cca 500m za obcou Ratková v smere na Tornaľu. Trať prechádza obcami Sása ,Rybník kde je atraktívny skok z dediny, ďalej obcou Brusník kde je prírodný retardér s náročným odbočením z hlavnej cesty až po odbočku do obce Višňové. Aj túto RS absolvujú jazdci MSR 3x, ale SRP ju nebude absolvovať ako RS a bude ju využívať len ako spojovací úsek. Dľžka tejto RS je 11,63 km.
Treťou RS jednej sekcie je staronová RS s názvom SKALKA, keďže takmer celá trať tejto RS sa točí okolo vrchu s menom SKALKA. Štart RS je za obcou Kameňany pri niekdajšej horárni v smere na Rákoš. Asi po 800m je na trati krásny a bezpečný horizont kde si môže dovoliť skočiť takmer každý. Trať pokračuje až do obce Rákoš kde je pri miestnom ihrisku veľmi prudké odbočenie na hlavnú cestu. Potom trať pokračuje až po obec Nandraž. Dľžka RS je 7,6 km. Jazdci MSR ju absolvujú 3x a jazdci SRP 2x.
Keďže trať BETI RACING III.RALLY LUBENÍK je už odtajnená, organizátor bude pravidelne hliadkovať po trati a kontrolovať dodržiavanie obhliadky trate. Za asistencie polície bude riešiť porušovanie dopravných predpisov posádkami, ktoré majú záujem zúčastniť sa rally. Prípadné zistenia porušenia predpisov o obhliadke trate, najmä však termín obhliadky a maximálnej povolenej rýchlosti, organizátor postúpi na riešenie Rade športových komisárov.
Marek Podobník - predseda organizačného výboru