Registracia

Po dokončení registrácie bude odoslaný do Vašej E-mailovej schránky E-mail s odkazom na stránku, kde budete musieť Váš účet behom nasledujúcich 24 hodín aktivovať. Prečítajte si podmienky registrácie.

Kliknutím na ikonku sa môžete u nás zaregistrovať aj cez Váš Facebook účet(testovacia prevádzka).

Meno:
E-mail:
Heslo:
Heslo:
Súhlasím s podmienkami registrácie
Prihlásenie Google Translate

Home  »  Okruhy

Miro Horňák sa na Slovakia Ringu ukázal domácim divákom

Wednesday, 24. 08. 2011 - 09:46, Miroslav Majláth   

Miro Horňák sa na Slovakia Ringu ukázal domácim divákom

V minulom týždni sme vás informovali, že Miro Horňák, líder Bohemia Clio Cup sa predstaví aj domácim, slovenským divákom v rámci podujatia Veľká Cena Slovenskej republiky cestných automobilov na okruhu 2011.


sk-ring-fabia-5.jpg

Miro pôvodne na Slovakia Ringu v rámci najväčšieho domáceho podujatia nemal vôbec štartovať. Pred podujatím však došla ponuka z českého tímu CP Motorsport, pre ktorý ako sme vás už informovali Miro toto vozidlo nedávno na okruhu v Moste testoval. Petr Cvrkal a jeho tím svoju Škodu Fabia sedan pred samotnými pretekmi podrobili drobným úpravám, aby spĺňala váhový limit určený slovenskými okruhovými predpismi.

sk-ring-fabia-2.jpg

Prioritou tímu CP Motorsport na týchto pretekoch boli vytrvalostné preteky obsadené dvojicou Róbert Pláteník (ČR) a Miro Horňák. ,,Tesne pred odchodom na Slovakiaring som sa dohodol s Mirom, že by sme skúsili aj šprintový pretek vozidiel do dvoch litrov a týmto tak otestovali nastavenie Škody Fabie," povedal Petr Cvrkal.
Miro štartoval do prvého šprintu z štvrtej pozície. Jeho dravý štýl jazdy mu ihneď vynieslo druhú pozíciu, neskôr však hlásil odstúpenie z pretekov. „Musel som sa po štarte vyhýbať jednému zo súperov čo ma prinútilo vybehnúť mimo trať. Následkom tohto „výletu mimo trať" sa mi uvoľnilo takzvané lízatko pod nárazníkom a začalo drhnúť o podblatník, ktorý zase poškodzoval pneumatiku. Keďže sme mali pred sebou v ten istý deň vytrvalostné preteky, radšej som auto odstavil v boxoch aby som ho zbytočne nepoškodil," vysvetlil Miro Horňák, čo sa vlastne na trati stalo.

sk-ring-fabia-3.jpg

Do už spomínaných vytrvalostných pretekov, ktoré Miro štartoval v spolupráci s Róbertom Pláteníkom. Ten aj rozbiehal preteky, ale už v prvom kole jeho účinkovanie ukončila porucha servo riadenia a opäť nasledovalo odstúpenie z pretekov. Poruchu sa síce tímu podarilo odstrániť, ale strata už bola tak veľká, že nemalo v pretekoch význam pokračovať.

sk-ring-fabia-4.jpg

Do tretice všetko zlé si Miro užil v druhých šprintových pretekoch konajúcich sa v nedeľu. Tu sa po štarte opäť zaradil medzi najrýchlejších, ale jeho snahu zmarila prasknutá hadica prepadu paliva a striekajúci benzín na čelné okno. Samozrejme aj z dôvodu bezpečnosti Miro Horňák radšej vozidlo odstavil v boxoch.

sk-ring-fabia.jpg

„Tento víkend hodnotím veľmi pozitívne, bral som ho ako spestrenie dlhej prestávky, ktorú máme v Clio Cupe Bohemia a zároveň pomôcť CP Motorsport s naladením ich auta. Nastavenie vozidla bolo vynikajúce, avšak drobné chybičky sa nám nepodarilo vychytať. Veľmi rád som sa po dlhšej dobe stretol so slovenskými pretekármi a potešila ma účasť niektorých v FIA GT3. Moje poďakovanie patrí organizátorom podujatia, že sme na našom okruhu mohli vidieť veľmi pekné, vyrovnané preteky vozidiel GT3," zhodnotil Miro Horňák preteky na Slovakia Ringu.

 



Diskusia k článku

Profily jazdcov
Najkomentovanejšie
Kalendár podujatí
Naši partneri