Milan Rýzek – kto je to?

Otázky sme však položili juniorovi, který sa v súčasnosti orientuje na preteky automobilov do vrchu.
Ako sa Ti podarilo ukončiť sezónu 2008?
Minuloročnú sezónu sme ukončili nad naše očakávania, keď sme si KWBT East vyjazdili v kubatúre E1 nad 2000 4. miesto. Ale viete ako to je, chýbalo nám pár bodíkov, do tretieho…. Nie, sme spokojní s našou premiérovou sezónou !

Čo považuješ za jej najväčší úspech?
Určite naším najväčším úspechom je prvé miesto z Bánoviec nad Bebravou, ktoré výrazne pomohlo v celkovom bodovaní.

Aké máš jazdecké plány v sezóne 2009 – preteky, team, seriály, obľúbený kopec ?
Mojím najväčším plánom v tejto sezóne sú štátnicové skúšky na Trnavskej univerzite, ktorým podriadim všetko. Ale po štátniciach chceme odjazdiť druhú polovicu sezóny a troška potrápiť súperov v Berg-Trophy. Určite pôjdeme za náš dvorný tím o.z. Autocross 3R Prietrž, ktorý nám vytvára priestor na pretekanie… Trošku nás mrzí, že na budúcu sezónu nestihneme naše obľúbené kopce v Bánovciach nad Bebravou a super zorganizovaný funny pretek vo Vsetíne, na ktorý máme všetci príjemné spomienky...

Pochádzaš zo známeho motoristického rodu, Tvoj tatko je dodnes významným členom Tvojho teamu. Čo je pre Teba zaujímavejšie – vrchy alebo autocross ?
To je náročná otázka. Naša rodina má skúsenosti od rallye, cez autokros až po kopce. Otec bol významným Slovenským autorokrosovým reprezentatom. Od svojich pätnástich rokov som jazdil na 300 koňovej bugine, ktorá mi dala veľmi veľa skúseností. V roku 2003 som sa stal majstrom SR v najsilnejšej kubatúre D3-4000. Po trojročnej prestávke som sa vrátil do pretekárskeho auta na kopcoch. Autokros je kontaktný šport a určite adrenalínovejší. Kopce sú pohodovejšie s väčším počtom súperov a lepšou atmosférou bez nejakých významnejších komunikačných bariér. Obe disciplíny majú veľa do seba!

Tvoj Fiat Coupé Turbo sme zahliadli v inzertných rubrikách – je na predaj. Aké budú zmeny do sezóny 2009 čo sa týka techniky ?
Fiat máme stále v garáži a je z veľkej časti prepracovaný, odľahčený a hlavne zrýchlený! Minuloročnú sezónu som sa učil ako sa správať na kopcoch, osvojiť si jazdu na asfalte. Však našou víziou do budúcnosti je opäť vrátiť sa do monopostu. Pevne verím, že už túto sezónu sa nám podarí kúpiť formulu, ale akú, to nechám ešte chvíľu pod rúškom tajomstva.

Keby si chytil zlatú rybku, aký motoristický sen by Ti mala splniť ?
Raz by som sa chcel stať profesionálnym pretekárom vo veľkom tíme.... škoda, že nechytám rybky... radšej volant.
Diskusia k článku
Diskusia k článku
Najnovšie galérie

Mini Sport CZ HC Race Slovakia Ring
11. 4. 2025

TRNKA Racing HC Race Slovakia Ring
10. 4. 2025

Igor Hupka HC Race Slovakia Ring
9. 4. 2025

Roziak racing HC Race Slovakia Ring
9. 4. 2025

OK Sport HC Race Slovakia Ring
9. 4. 2025

Stanislav Raška HC Race Slovakia Ring
9. 4. 2025

Yevhen Kozar HC Race Slovakia Ring
9. 4. 2025

Lukáš Luknár HC Race Slovakia Ring
9. 4. 2025

PD Team Perf. HC Race Slovakia Ring
9. 4. 2025

Dovato Slovakia HC Race Slovakia Ring
9. 4. 2025

MAX Motorsport HC Race Slovakia Ring
9. 4. 2025

Peter Salon HC Race Slovakia Ring
9. 4. 2025

MTB Racing HC Race Slovakia Ring
9. 4. 2025

Keko Racing HC Race Slovakia Ring
9. 4. 2025

Autokomplex LC HC Race Slovakia Ring
8. 4. 2025

Pfeifer Motoršp. HC Race Slovakia Ring
8. 4. 2025

RS Team HC Race Slovakia Ring
8. 4. 2025

Jaromír Malý HC Race Slovakia Ring
8. 4. 2025

Jaro Dubóczi HC Race Slovakia Ring
8. 4. 2025

Martin Jerman HC Race Slovakia Ring
8. 4. 2025

BRP Motorsport HC Race Slovakia Ring
8. 4. 2025

Komvet Racing HC Race Slovakia Ring
8. 4. 2025

David Dědek HC Race Slovakia Ring
8. 4. 2025

Aries Racing HC Race Slovakia Ring
8. 4. 2025

HILL CLIMB RACE Slovakia Ring
8. 4. 2025

PAV Slovakia Ring testovanie IV
4. 4. 2025

PAV Slovakia Ring testovanie III
4. 4. 2025

PAV Slovakia Ring testovanie II
4. 4. 2025

PAV Slovakia Ring testovanie
4. 4. 2025

PAV Slovakia Ring štvrtok
3. 4. 2025

CT Nový svet Banská Bystrica
29. 3. 2025