Registracia

Po dokončení registrácie bude odoslaný do Vašej E-mailovej schránky E-mail s odkazom na stránku, kde budete musieť Váš účet behom nasledujúcich 24 hodín aktivovať. Prečítajte si podmienky registrácie.

Kliknutím na ikonku sa môžete u nás zaregistrovať aj cez Váš Facebook účet(testovacia prevádzka).

Meno:
E-mail:
Heslo:
Heslo:
Súhlasím s podmienkami registrácie
Prihlásenie Google Translate

Home  »  Vrchy

L Racing s plným skóre aj v Šternberku

Wednesday, 08. 06. 2016 - 14:23, Martin Trenkler   

L Racing s plným skóre aj v Šternberku

Náročná trať Ecce Homo v Šternberku dokáže vytrestať neskúsených, no aj tých, čo ju dobre poznajú. Naučiť sa detailne 7800-metrový kopec dá zabrať, rovnako ako špičková európska konkurencia, ktorá sa tu v rámci Majstrovstiev Európy zišla. 111. ročník pretekov automobilov do vrchu Ecce Homo v Šternberku priniesol tímu L Racing najmä pozitívne momenty.

L Racing splnil najmä to, kvôli čomu sem prišiel: Věroslav Cvrček ml. a jeho Škoda Fabia RS2000 získali v dvoch ostrých jazdách plný počet bodov do hodnotenia Majstrovstiev Slovenska.

Tibor Szabosi;c30i1876.jpg

Začínajúci jazdec potrebuje úspechy ako motiváciu, ale aj neúspechy, aby rástol ako pretekár a človek zároveň. 15-ročný Denis Pavlík si kvôli problémom so Škodou Fabia A1400 pozrel preteky len vedľa trate.

Tibor Szabosi;gh7p1237-1.jpg

Věroslav Cvček ml.: "Príprave na Ecce Homo som spolu s celým tímom venoval veľa úsilia. Bol to jeden z dôvodov, prečo som odvolal pôvodne plánovaný štart s Fabiou R5 na Rally Český Krumlov. Podujatie na mňa zapôsobilo už pred štartom, a to svojou atmosférou a hlavne históriou. Štartovať na 111. ročníku takýchto legendárnych pretekov bolo pre mňa obrovskou cťou a zodpovednosťou. Rovnako príjemné bolo súperiť napríklad s legendárnym Felixom Pailerom na Lancii, alebo s neskutočne rýchlym Karolom Schlagerom. Počas sobotňajších tréningov sa nám podarilo doladiť automobil a vyskúšal som si, ako rýchlo sa dá jazdiť na tejto dlhej a krásnej trati. Pre mňa to bola opäť nová trať, takže som na rozdiel od konkurencie musel znovu venovať viac času príprave a tréningu. V prvých pretekoch sa mi podarilo zajazdiť perfektný čas s náskokom 6 sekúnd na druhého jazdca MSR PAV. Druhá jazda výsledky potvrdila a nám sa podarilo zvíťaziť v ďalších veľmi náročných a dôležitých pretekoch. Auto fungovalo opäť fantasticky, rovnako ako spolupráca L Racingu a Rexteamu.

Tibor Szabosi;c30i2296.jpg

Denis Pavlík si po pozitívnych tréningových jazdách sľuboval od samotných pretekov veľa. Avšak hneď v prvej ostrej jazde zistil, že je zle, keď musel radiť so spojkou. Stály prevod sa nechal porúčať a preteky preňho skončili hneď v úvode. Ako však poznamenal jeho otec, tiež pretekár Matúš Pavlík: "Na toto si treba v automobilovom športe zvyknúť - človek vypadne často aj pre väčšie nezmysly, než je pokazená prevodovka."

Tibor Szabosi;gh7p1324-1.jpg

Tradične slovo na záver má manažér tímu L Racing Ján Lipták: "Opäť sa nám povtrdilo, že výber partnera, ako je Rexteam, spolu s talentovaným Věroslavom Cvrčekom juniorom za volantom, bola tá najlepšia možná voľba. Ďakujem im za ďalší skvelý výsledok v ceste za titulom Majstra Slovenska. Sezóna je však dlhá a konkurencia nikdy nespí, no rovnako nespíme ani my. Pre Denisa Pavlíka bola porucha prevodovky dobrou školou, že motoršport prináša aj trpké vypadnutia. Teraz nás čaká príprava na Rally Hustopeče budúci víkend a následne kopec v Ožďanoch."

Martin Trenkler/RPM

Tibor Szabosi;c30i1437.jpg

l-racing-05-2016.jpg



Diskusia k článku

Profily jazdcov
Najkomentovanejšie
Kalendár podujatí
Naši partneri