Hviezdy Dobšinskej zimy pochádzajú z tímu Esin Racing
Dva najvyššie stupne jubilejného desiateho ročníka Dobšinskej zimy 2012 patrili jazdcom Esin racing tímu. Posádka Vlastimil Majerčák - Boris Kubovič získala prvé miesto, druhí boli Tomáš Kukučka - Adam Gömöri. Auto víťazov bolo novopostavené snehobiele Mitsubishi Lancer Evo IX z rožňavských dielní Tomáša Ondreja Srnka Motorsport. Na aute je pred sezónou ešte čo robiť, pretože v Dobšinej malo zatiaľ len sériový podvozok. Deň pred pretekmi bol tím testovať auto na jednej z najkrajších RS na Slovensku na Úhornej. Počas sezóny 2012 by diváci mali toto Mitsubishi vidieť na pretekoch PAV a príležitostne pri rally v skupine N v rukách Tomáša Kukučku.
Skvelé výkony jazdcov Majerčáka i Kukučku na snehu neboli náhodné. Obaja sa totiž nedávno vrátili z Fínska, kde absolvovali Drivex Rally School pod vedením Janiho Paasonena, ktorý jazdil aj za tím Škoda Motorsport na Fabii WRC.
Druhé miesto Tomáša Kukučku je o to cennejšie, že v Dobšinej absolvoval svoju prvú rally: „Druhá rýchlostná skúška mi veľmi pripomínala technickú tréningovú trať vo Fínsku, kde mi Jani Paasonen odovzdal mnoho dôležitých rád. Vo Fínsku som si vyskúšal hroty, a preto som sa cítil teraz ako doma. Sám som bol výsledkom príjemne prekvapený. Prišiel som sa hlavne zabaviť a zajazdiť si troška bokom. Ďakujem organizátorom za výborne pripravenú akciu a dúfam, že sme hlavne potešili divákov."
Vlastimil Majerčák, ku ktorému sa prvýkrát posadil spolujazdec Boris Kubovič rozhodol o prvenstve pre seba prakticky už na prvej rýchlostnej skúške Vlčia dolina - Podkova, kde porazil Tomáša Kukučku o deväť sekúnd. Biele Mitsubishi jazdilo v Dobšinej ako pozvánka na vrcholné podujatie sezóny v pretekoch automobilov do vrchu na Slovensku. Na Dobšinskom kopci sa totiž 21. a 22. júla pôjdu majstrovstvá Európy s účasťou špičkových jazdcov i áut. Príde nielen Simone Faggioli, ale dokonca z Fínska aj Jani Paasonen.
Vo fínskej rallyškole sedel prvýkrát v štvorkolke aj mladý 21-ročný talentovaný jazdec Tomáš Fusko, v Dobšinej však ostal verný autu s predným pohonom.
„Viem si z sním užiť viac zábavy, som iba na začiatku kariéry, čas ukáže, či sa neskôr vrátim k štvorkolke", povedal Tomáš, ktorý štartoval s malým Fiatom Seicento Sporting, ale nechal za sebou mnoho silnejších áut a dokonca aj s pohonom 4x4.
Esin racing tím