Registracia

Po dokončení registrácie bude odoslaný do Vašej E-mailovej schránky E-mail s odkazom na stránku, kde budete musieť Váš účet behom nasledujúcich 24 hodín aktivovať. Prečítajte si podmienky registrácie.

Kliknutím na ikonku sa môžete u nás zaregistrovať aj cez Váš Facebook účet(testovacia prevádzka).

Meno:
E-mail:
Heslo:
Heslo:
Súhlasím s podmienkami registrácie
Prihlásenie Google Translate

Home  »  Okruhy

Grobnik v podaní Mkm Racing

Thursday, 10. 09. 2009 - 08:00, T. Szabosi   

Grobnik v podaní Mkm RacingPo dlhej prestávke „Veľký Cirkus" okruhových pretekov MSR a Zóny strednej Europy zamieril na Chorvátske pobrežie nedaľeko Rieky, na okruh do Grobnika. Prišli skoro všetci, Konopkovci, Machánkovci, Molnárovci, Kiabovci, Končekovci, Sládečkovci a ďalší. Mkm Racing Bratislava (Mikuláškovci) samozrejme nemohol chýbať. Všetci z teamu sme boli zvedavi, ako bude fungovať opravený motor našej červenej Oktávie, ktorý v Poznani vydýchol naposledy a chlapci od Michl Motorsport ho mesiac oživovali.

Už piatkové tréningy ukázali, ze nový motor funguje skvele a na tomto technickom okruhu je naša Oktávia veľmi rýchla a že rozhodovať bude nastavenie podvozku, pretože drsný asfalt oktuhu doslova drancoval závodné gumy.



Sobota, meraný tréning
Zdeno vyrazil na okruh medzi prvými s cielom stihnúť rýchle kolo, kym nebude veľa áut na okruhu a kým má nové gumy. Stihol iba jedno rýchle kolo, a čas prekvapil nielen nás. Na 4.168 metrov dlhom okruhu s dvojlitrovým autom je čas 1:35.446 sec z kategórie snov. Iba o 1.31 sec bol rýchlejší Miro Konopka s Porsche 997 RSR a Peter Kiaba tiež s Porsche RSR bol dokonca o 5 desatin pomalší. Pre nás však bolo dôležitesie, že Filip Sládečka zaostával o 1.3 sec. Toto všetko naznačovalo že nás čakajú zaujímavé preteky a žiadna nuda, pretože autá do dvoch litrov štartujú v Chorvátsku spolu s autami nad dva litre. Najrýchlejší meraný tréning mal Štefan Rosina na Malchárkovom Porsche RSR. Naša Oktávka bola tým pádom na štartovom rošte v druhej rade v obkľúčení vozov Porsche a Alfy Filipa Sládečku. Maťo Konopka na ďalsom porsche zaostával už za Filipom o 4 sec.



Sobota, prvý pretek

Po štarte sa podľa očakávanie Konopka , Machánek a Kiaba všetci na Porsche RSR usadili na čele sledovaný Mikuláškom a Sládečkom. Mladíci na dvojlitroch čakali na chybu premotivovaných starých harcovníkov v čele a dočkali sa. Súboj Konopku s Machánkom skončil kontaktom v prvej zákrute po cieľovej rovine, kde obaja ostali v kačírku. Vyhral Kiaba náskokom 1.3 sec pred Mikuláškom a 1.5sec pred Sládečkom. Nervák až do konca.



Nedeľa, druhý pretek

Na štartovom rošte stál prvý Kiaba, druhý Mikuláško, a Miro Konopka v náhradnom aute musel štartovať z poslednej rady. Filip do preteku nenastúpil, pre poruchu diferencialu. Po štarte vyrazil jednoznačne dopredu Kiaba, a v prvej zákrute mal 20 metrov náskok pred Zdenom, čo už ale neplatilo v následnej technickej pasáži. Tam už to bolo nárazník na nárazník. V štvrtom kole sa už Miro Konopka z poslednej rady dotiahol na bojujúcu dvojicu Mikuláško Kiaba a zdalo sa že na rovine pôjde cez Zdena. Stal sa však pravý opak. V technickej pasáži sa naša Oktávia prehnala cez Kiabove Porsche a Konopka zostal za Kiabom, s ktorým bojoval až kým Kiabovi nezhorela spojka. Medzitým si Zdeno vybudoval 41 sekundový náskok. Vyhrali sme!


Miro Barcaj






Diskusia k článku

Profily jazdcov
Najkomentovanejšie
Kalendár podujatí
Naši partneri