Registracia

Po dokončení registrácie bude odoslaný do Vašej E-mailovej schránky E-mail s odkazom na stránku, kde budete musieť Váš účet behom nasledujúcich 24 hodín aktivovať. Prečítajte si podmienky registrácie.

Kliknutím na ikonku sa môžete u nás zaregistrovať aj cez Váš Facebook účet(testovacia prevádzka).

Meno:
E-mail:
Heslo:
Heslo:
Súhlasím s podmienkami registrácie
Prihlásenie Google Translate

Home  »  Vrchy

Ford Team RS Slovakia - Čierny Balog 2008

Sunday, 24. 08. 2008 - 22:03, T. Szabosi   

Ford Team RS Slovakia - Čierny Balog 2008Po výborných výkonoch z predchádzajúceho preteku v Bánovciach sa Ford Team RS Slovakia presunul na jednu z narýchlejších tratí na Slovensku do Čierneho Balogu s cieľom pokračovať v nasadenom tempe, upevniť vedúcu pozíciu v skupine E1 a zároveň si vylepšiť postavenie v kategórií 1.

Tibor Szabosi;1t1u0174.jpg

Sobotný pretek bol sprevádzaný miernym dažďom, ktorý udržiaval trať neustále mokrú. V daných podmienkach sa Martin Koiš cítil na trati veľmi dobre aj napriek problémom s turbom, ktoré ho v prvej tréningovej jazde posunuli až na 14. miesto v absolútnom poradí. Hladký priebeh tréningových jázd tentokrát nedovolil mechanikom vymeniť náhradné turbo v danom čase, a tak Martin nenastúpil do druhej tréningovej jazdy. Aj napriek tejto nevýhode dokázal zajazdiť v prvej jazde čas 2:54.326, ktorý ho vyniesol na prvé miesto v absolútnom poradí s náskokom 7,184 sekundy na Jara Krajčiho s formulou 3000. Na druhú jazdu sa počasie mierne vylepšilo a trať začala výrazne obsýchať; hoci sa Martin zrýchlil približne o 6 sekúnd na Krajčiho silnú formulu to nestačilo. Samozrejme s 2. miestom v absolútnom poradí vládla v teame spokojnosť, pretože okrem toho Martin a jeho Focus E1 obsadili 1.miesto v kategórií 1, 1.miesto v skupine E1 a triede E1+2000. Vďaka výbornému umiestneniu sa zvýšil Martinov bodový náskok v skupine E1 a zároveň sa znížila strata na prvého jazdca kategórie 1.

Tibor Szabosi;1t1u9902.jpg

Do nedeľného preteku nastupoval Martin optimistický naladený s vidinou dosiahnutia pekného výsledku. Avšak od rána sa mu lepila smola na päty. Ranné tréningy odjazdil takmer bez tlaku turba, pretože aktualizovaný program riadiacej jednotky správne nereguloval tlak turba. Na prvú jazdu sa podarilo problém odstrániť a Focus fungoval až pokiaľ z motora nevyletela ojnica. Martin ihneď odstavil na kraji trate, a tak sa úspešne bodové ťaženie prerušilo.

V tejto chvíly celý team tvrdo pracuje na stavbe úplne nového motora, ktorý by mal byť nasadený na najbližšom preteku na Ostrej Lúke pri Zvolene.

Ford Team RS Slovakia





Diskusia k článku

Profily jazdcov
Najkomentovanejšie
Kalendár podujatí
Naši partneri