Registracia

Po dokončení registrácie bude odoslaný do Vašej E-mailovej schránky E-mail s odkazom na stránku, kde budete musieť Váš účet behom nasledujúcich 24 hodín aktivovať. Prečítajte si podmienky registrácie.

Kliknutím na ikonku sa môžete u nás zaregistrovať aj cez Váš Facebook účet(testovacia prevádzka).

Meno:
E-mail:
Heslo:
Heslo:
Súhlasím s podmienkami registrácie
Prihlásenie Google Translate

Home  »  Formula 1

Dúšok Heinekenu zachránil Monzu

Sunday, 12. 06. 2016 - 08:32, Ľuboš Kašický   

Dúšok Heinekenu zachránil Monzu

Pred GP Kanady Formula One Management (FOM) oficiálne oznámil partnerstvo s tretím najväčším pivovarom na svete

Uzatvorená dohoda otvára viacročné partnerstvo Heinekenu s F1, ktoré sa začne titulným sponzorstvom septembrovej veľkej ceny Talianska na Monze. Prvá formulácia zmluvy vraví, že pivovar bude hlavným sponzorom troch pretekov F1 za sezónu (ktoré vyberie FOM) v priebehu nasledujúcich štyroch rokov (do 2020). Zároveň bude jeho reklama viditeľná na ďalších šiestich pretekoch (ako je to teraz v Montreale). Dôležité však je, že reklama na pivo sa neobjaví na žiadnom monoposte F1. Ambasadormi značky, ktorá odteraz počas GP víkendu bude mať svoje stánky v paddocku, budú Jackie Stewart a David Coulthard.

image11-img-640-medium.jpg

Prvým prínosom novej zmluvy je, že z kalendára nevypadne klasická GP na Monze, ktorej Bernie Ecclestone už pomaly odzvonil. O príleve 200 miliónov dolárov rozprávať ani netreba.

p-heineken.jpg

„Formula jeden je viacej ako preteky. Je to celosvetový podnik," povedal jeden zo šéfov Heinekenu, Gianluca Di Tondo. „Pre Heineken to predstavuje jedinečnú príležitosť rozšíriť svoje trhy. Prináša to silnú obchodnú príležitosť, podporuje kampaň pre rozumnú konzumáciu alkoholu a prináša nové a inovatívne spôsoby prezentácie našich značiek. Toto partnerstvo dopĺňa úspešnú platformu partnerstiev s UEFA Champions League, Rugby World Cup, či novým nápojom pre Jamesa Bonda."

heine-bernie.jpg

Bernie Ecclestone vzápätí vystrúhal rovnaký kompliment Heinekenu, keď povedal, „Je to prémiová značka prvotriednej kvality s vynikajúcim marketingom. Preto som rád, že ju môžeme privítať v F1." A samozrejme starý lišiak nezabudol dodať, že keď si dáva pivo, tak je to vždy len pivo značky Heineken.

image1-img-640-medium.jpg

 

 



Diskusia k článku

Profily jazdcov
Najkomentovanejšie
Kalendár podujatí
Naši partneri