Registracia

Po dokončení registrácie bude odoslaný do Vašej E-mailovej schránky E-mail s odkazom na stránku, kde budete musieť Váš účet behom nasledujúcich 24 hodín aktivovať. Prečítajte si podmienky registrácie.

Kliknutím na ikonku sa môžete u nás zaregistrovať aj cez Váš Facebook účet(testovacia prevádzka).

Meno:
E-mail:
Heslo:
Heslo:
Súhlasím s podmienkami registrácie
Prihlásenie Google Translate

Home  »  Okruhy

Nové auto Teamu Homola Motorsport: BMW 320si E90 WTCC

Tuesday, 31. 01. 2012 - 17:36, Daniel Mandzi   

Nové auto Teamu Homola Motorsport: BMW 320si E90 WTCC

Nový prírastok v Teame Homola Motorsport má meno BMW 320si E90 WTCC. Je to auto vyrobené špeciálne podľa predpisov S2000 a spĺňa homologáciu pre štart v pretekoch WTCC (Majstrovstvá sveta cestovných automobilov). Auto bolo vyrobené v roku 2008 v Dánsku, kde jazdilo národné majstrovstvá (DTC) v období dvoch rokov v tíme výborného jazdca Jana Magnussena. V roku 2010 auto kúpil Johan Stureson zo Švédska a jazdil s ním tiež 2 sezóny vo výbornom seriáli STCC (Švédske majstrovstvá cestovných automobilov). V poslednej sezóne, v roku 2011, skončil Johan spomedzi 30 jazdcov na výbornom 4. mieste absolútne a ako prvý jazdec jazdiaci s technikou BMW.

p1020476-3.jpg 

Od 18. januára 2012 sme sa auta ujali my a odteraz históriu tohto auta bude písať slovenský Team Homola Motorsport. Uvidíme, čo nám budúcnosť s týmto autom prinesie – my máme smelé plány.

O aute:

  • BMW 320si E90 WTCC disponuje 4 - valcovým benzínovým motorom s objemom 2 - litre s výkonom okolo 295 koní. Maximálny krútiaci moment je 245 Nm pri 7250 ot/min. Motor spĺňa striktné predpisy pre WTCC a má posledný upgrade z roku 2010.
  • Vozidlo má pohon zadných kolies a 6 - stupňovú sekvenčnú prevodovku X-trac. Kúpili sme aj 5 - stupňovú H- čkovú prevodovku, ktorá je veľmi špecifická tým, že sa pri preraďovaní nemusí používať spojka (tak ako u sekvenčnej prevodovky).
  • Pre použitie sekvenčnej prevodovky dostalo BMW (vo WTCC) handicap vo forme 30 kg závažia.
  • Vo vozidle je prakticky nová telemetria značky Motec.
  • Predné brzdy AP Racing sú 4 - piestové a zadné 2 - piestové bez žiadnej asistenčnej kontroly.
  • Pretekárska sedačka značky Recaro je z carbon – kevlaru.
  • Hmotnosť celého auta je 1155 kg aj s pilotom.
  • Pneumatiky sú značky Yokohama (tak ako vo WTCC) s rozmerom: 240/610 R 17.
  • Prakticky všetky karosárske diely sú z carbon – kevlaru.
  • Bezpečnostná nádrž značky ATL má objem 45 litrov.

 

Nižšie vám prinášame onboard Johana Sturesona už na našom aute BMW 320si E90 WTCC. Tak ako môžete vidieť, STCC je výborný, ale veľmi tvrdý šampionát.

p1020439.jpg

reklamni-medialni-sponzori-2012.jpg



Diskusia k článku

Profily jazdcov
Najkomentovanejšie
Kalendár podujatí
Naši partneri