XIV. Rally Tríbeč: Ohlasy jazdcov pred cieľovou rampou
Grzegorz Grzyb (št. č. 1, Ford Focus WRC):
„Záverečná sekcia bola pre nás veľmi ťažká. Mali sme správy, že prvá „erzeta" bude mokrá, a tak sme dali dopredu mokré pneumatiky, lenže RZ bola suchá. Najväčší problém však vznikol na poslednej skúške, pretože sme mali vzadu tvrdé „slicky" a v úvodnej časti, kde výdatne pršalo, vozidlo nefungovalo. Preto sme stratili veľa času; ale v celkovom súčte sme vyhrali, takže sme nadmieru spokojní."
Jaroslav Melichárek (št. č. 2, Citroën C4 WRC):
„Posledná sekcia bola bez problémov. Kontrolovali sme si dnešný náskok a jazdili sme len to, čo sme potrebovali. Dnešné víťazstvo je veľmi cenné a pre vývoj šampionátu môže byť dôležité."
Jozef Béreš (št. č. 3, Subaru Impreza STi):
„Išlo sa nám celkom fajn, miestami sme možno trošku riskovali. V závere spŕchlo, ale my sme mali celý víkend dobre zvolené pneumatiky, takže som maximálne spokojný. Po včerajších problémoch s motorom som vôbec taký výsledok nečakal."
Igor Drotár (št. č. 4, Škoda Fabia WRC):
„Dá sa povedať, že posledná skúška nám pripravila ďalšie prekvapenie, pretože sme odštartovali na „slickoch" do prietrže mračien, v polovici bolo sucho, ale pred cieľom zasa mokro... Myslím, že sa tu zišli skvelí jazdci a skvelé autá a diváci videli veľmi pekné športové výkony. Bola to veľmi krásna a bezproblémová súťaž."
Tomáš Ondrej (št. č. 5, Mitsubishi Lancer EVO IX):
„Začali sme deň s tým, že sme mali zhruba pol minútovú stratu na Jožka Semeráda, tak sme skúsili zatiahnuť. Na prvej dnešnej RZ sa nám darilo, druhú sme kvôli pokazenému „čidlu" dokončovali v štartovacom režime. Na ďalších testoch sme stratu ďalej sťahovali a pred poslednou rýchlostnou skúškou som si povedal: Buď, alebo. V cieli som bol z času veľmi príjemne prekvapený... Bol to celo víkendový súboj tak s Jožkom Semerádom, ako aj s Vlastom Majerčákom a ďalšími. Veľmi ma teší naša vyrovnanosť, krásne sme si zapretekali."
Karel Trněný (št. č. 6, Škoda Fabia WRC):
„Jeli jsme úplně bez tlaku. Béreš dnes „tahal" a my jsme nechtěli podstupovat vůbec žádné riziko, takže jsme se spokojili se čtvrtým místem. Souboj s Igorem byl hezký a naše vyrovnanost může svědčit o tom, že jsme na této trati z vozů ždímali relativně maximum."
Josef Semerád (št. č. 10, Mitsubishi Lancer EVO IX):
„Poslední sekce byla trošku na nervy, ale všichni jsme měli stejné podmínky. Až na chybu v tréninku, kdy jsme si nenapsali jeden retardér, to bylo z naší strany bez problému."