VMS Rally Team rozmýšľa o zmene techniky
Posádka Ján Elexa - Marek Adami je jednou z mála, ktorá v Slovenskom Rally Pohári jazdí na zadokolke. Je ňou špeciálne upravená Škoda 120 L. Ako sa dvojici darilo minulý rok a čo plánujú ďalej?
Kde všade sme vás mohli v sezóne 2012 vidieť?
Sezónu 2012 sme odštartovali v Dobšinej na amatérskom podujatí MRC Dobšinská Zima, po ktorom začali prípravy na prvé podujatie SRP v Prešove. Po ňom sme sa predstavili aj na druhom podujatí SPR v Lubeníku, nasledovali obnovené Rallye Tatry a sezónu v SRP sme ukončili v Košiciach. Koncom roka sme ešte absolvovali rally šprint v Revúcej.
Si spokojný s výsledkami zo sezóny 2012?
Čo sa týka výsledkov, tak som samozrejme nadmieru spokojný, keďže i napriek technickým problémom, ktoré sme mali prakticky na každom podujatí okrem Prešova, sme stále videli cieľovú rampu a to je vzhľadom na našu podstatne staršiu techniku pre mňa osobne veľký úspech. Spomeniem akurát Prešov, keďže sme sa tu umiestnili najlepšie za celú sezónu, napriek tomu, že sa stále doťahujeme s novšími vozidlami v kategórii, nám chýbali celkovo tri stotiny na 4. miesto, čo však spôsobila moja chyba pred koncom poslednej RS, kde sme dostali hodiny.
Na ktorom podujatí sa ti najviac páčilo?
Prakticky všetky podujatia boli pekne pripravené, aj ich výber rýchlostných skúšok, ale najviac zapôsobila prvá RS na podujatí SRP v Košiciach, na ktorú samozrejme väčšina jazdcov nemá pekného slova, keďže bola dosť rozbitá, plná šotoliny a veľmi nebezpečná. No mne sa nadmieru páčila, keďže mám veľmi, ale veľmi rád, šotolinové rýchlostné skúšky.
Čo by si chcel dosiahnuť v tejto sezóne?
Hmmm, chcieť je pekná vlastnosť, ale buďme realistickí. Plány sú zúčastniť sa celého ročníka SRP, avšak vzhľadom na to, že podstatne vzrástli náklady štartovného na jednotlivé podujatia, uvidíme ako sa k nám postavia sponzori, pretože bez ich podpory to bude ťažké. Samozrejme, že by som rád skúsil aj podujatia mimo Slovenska, ale je to ťažké predpovedať, keďže v tíme plánujeme dať už dokopy novú techniku.
Chystáte v tíme nejaké zmeny?
Ako som spomenul, tak plánované zmeny smerujú k novej technike, ale je to ešte otázka, keďže jednak finančne, ale hlavne časovo sa tomu venovať, je čím ďalej väčší a väčší problém. Tak ako to už býva, aj u nás postupne medzi členmi sa viac spomína slovo rodina, tak budem rád, ak sa budeme vedieť dať stále dokopy ako doteraz a vychutnávať si celú atmosféru pretekov. Náš druhý jazdec Paľo Hronec plánuje repas techniky a po ňom odjazdiť vybrané podujatia MRC 2013 a možno nakukne aj do SRP.