Trojica jazdcov L Racing Teamu smeruje na Oždianske serpentíny
L Racing Team z Krásnohorského Podhradia čaká nabitý víkend, keď najskôr jeho posádky absolvujú Rally Prešov po ktorom celý tím čaká rýchly presun na Oždianske serpentíny, kde sa bude konať druhé podujatie sezóny pretekov automobilov do vrchu.
Ako už viete z dôvodu choroby Jozefa Béreša mladšieho bol nútený slovenský L Racing Team presunúť premiéra nového kopcového špeciálu Subaru Impreza WRC z Rechbergu na podujatie pod názvom Oždianske serpentíny. Za volantom tohto špeciálu sa predstaví Jozef Béreš mladší: „Mrzí ma, že som sa nemohol kvôli viróze zúčastniť úvodného podujatia kopcovej sezóny ktorá odštartovala v Rakúskom Rechbergu. Našu premiéru so Subaru Impreza WRC sme preto po dohode s L Racing Teamom presunuli do Oždian. Ako som už pred Rechbergom hovoril, som rád, že mi šéf tímu Janko Lipták ponúkol možnosť prvej jazdy s týmto autom. Už sa neviem dočkať."
V rámci Oždianskych serpentín sa v úlohe jazdca predstaví už aj spomínaný šéf L Racing Teamu Ján Lipták. Ten ako súťažné vozidlo voli všetkým už dobre známu Toyotu Celica ST 165 s ktorou sme Janka mali možnosť sledovať už počas minuloročnej sezóny nielen na pretekoch automobilov do vrchu, ale aj v rally. „Termín prihlásenia na Rally Prešov sme nestihli, keďže nám na Toyotu prišli oneskorene nové brzdy. Našťastie posledný možný termín prihlásenia na Oždianske serpentíny bol neskôr, čo sme už stihli. Potrebujem po zimnej údržbe Toyotu opäť poriadne odskúšať a na to je trať v Ožďanoch ideálna. Ďodi pôjde s mojim novým Subaru, ja s Toyotou a do partie sme ešte pribrali Norberta Tamáša s vozidlom VAZ 2101. Ten si preteky v Ožďanoch vyskúša v rámci Slovenského kopcového poháru. Som rád, že nám to všetko, aj keď až na poslednú chvíľu vyšlo a my sa môžeme pretekov zúčastniť v trojici. Aspoň sa trochu odvďačíme reklamným partnerom za neúčasť na Rechbergu. Škoda len, že Rally Prešov termínovo koliduje s Oždianskymi serpentínami a my sa môžeme zúčastniť iba jedného súťažného dňa," vysvetlil Ján Lipták.
Podujatie Oždianske serpentíny 2014 je už po druhýkrát, po minuloročnej premiére zaradené do seriálu Majstrovstiev Slovenska pretekov automobilov do vrchu, pričom súťažná trať je dlhá dvetisícosemsto metrov a pri jej zdolávaní musia jazdci prekonať celkovo dvadsaťjeden zákrut. Celkové prevýšenie trate je stopäť metrov. Preteky budú konať v dňoch 2.-3.mája 2014, pričom v každom dni sú plánované dopoludnia dve tréningové a popoludní dvojica súťažných jázd.
L Racing Team, Miro Majláth