Registracia

Po dokončení registrácie bude odoslaný do Vašej E-mailovej schránky E-mail s odkazom na stránku, kde budete musieť Váš účet behom nasledujúcich 24 hodín aktivovať. Prečítajte si podmienky registrácie.

Kliknutím na ikonku sa môžete u nás zaregistrovať aj cez Váš Facebook účet(testovacia prevádzka).

Meno:
E-mail:
Heslo:
Heslo:
Súhlasím s podmienkami registrácie
Prihlásenie Google Translate

Home  »  Vrchy

Toto je nádej rožňavského motorizmu: Pretekár Dennis (19) o svojich úspechoch i peripatiách

Wednesday, 13. 08. 2014 - 19:23, Public relations   

Toto je nádej rožňavského motorizmu: Pretekár Dennis (19) o svojich úspechoch i peripatiách

Dnes sme vyspovedali mladého pretekára, ktorého v Rožňave ani predstavovať netreba. Nádejný automobilový jazdec 19-ročný Dennis Zeťák nám odpovedal na naše zvedavé otázky? Pozrite, čo všetko prezradil...

Všetko to začalo tak, že si ho všimol na simulátorových pretekoch šéf tímu G-Performance a ponúkol mu možnosť jazdiť pod jeho menom. Následne Dennis vyhral celú súťaž Maťo Homola Tour 2014 s najrýchlej­ším časom a dostal BMW X1 na mesiac. Do rally vstúpil so Suzuki Ignis 1,5 gs. V ňom sedel spolu s ním Števko Leskovjanský a tvorili dobrú dvojku. Prvý pretek absolvovali v Miškolci v rámci rally školy. Išlo len o to, aby priniesli auto celé do cieľa a aby sa navzájom oťukali.

Michal Petreje;dsc-0444-6.jpg

V Prešove už naostro
„Ďalším podujatím bol Rally Prešov kde sme už išli naostro. Žiaľ, banálna porucha nás vyradila z hry hneď na prvej rýchlostnej skúške. Tú sa podarilo odstrániť a presunuli sme sa na druhý deň na Oždianske serpentíny. Tam som si vyskúšal po prvýkrát Slovenský Kopcový Pohár (SKP). Auto bolo postavené ako rallyoví špeciál a tak som sa ani veľmi nechytal na chlapcov v mojej triede, pretože som mal nedostatok výkonu a podvozkovo sa tým kopcovým autám Suzuki nemohlo vyrovnať," povedal Dennis pre náš portál Rožňava 24. Zajazdil ale konštantné časy na sekundu presné a o to hlavne išlo. „Týždeň na to nasledovala Rally Lubeník, kde sme spolu so Števom skončili na 2. mieste v triede aj napriek problémom s brzdami," dodal Dennis.

Jozef Pisch;mg-4787.jpg

Zrazu bez auta
"Azda najkrajší moment som zažil, keď som sa posadil za volant okruhového špeciálu Škoda Octavia 2,0 na Jankovom Vŕšku. S autom som nemal žiadnu skúsenosť a moja testovacia jazda bola akurát toľko, že som sadol za volant a prešiel som zo servisu ku štartu. Na tom kopci som bol takisto po prvýkrát a nemal som s ním žiadnu skúsenosť. Obidva dni som dominoval v kopcovom pohári. V nedeľu som bol dokonca najrýchlejšia predokolka a prekonal som rekord trate v autách s predným náhonom o 1,1 sekundy, pýši sa Dennis. Gratulovalo mu veľmi veľa ľudí, čo ho prekvapilo. „Dokonca mi zagratuloval aj sám Igor Drotár a to bolo pre mňa príjemné prekvapenie. Po tomto geniálnom výsledku nám z čista jasna šéf tímu G-Performance oznámil, že s nami končí a ja som bol zrazu bez áut a bez možnosti pokračovať v jazdení," dodal mladý pretekár.

Tibor Szabosi;h7p1332-2.jpg

Nový team aj auto
Situácia na seba nenechala dlho čakať a 3 dni po Jankovom Vŕšku Denisovi zavolal Peter Ambrúz a ponúkol mu možnosť jazdiť pre Slovak National Hillclimb Team. „Takáto možnosť sa samozrejme neodmieta a hneď sme do toho išli. Absolvujem tento rok ešte dva preteky do vrchu a to Čierny Balog a Ostrú Lúku. Čo bude ďalšiu sezónu, je ešte vo hviezdach, ale zatiaľ to vyzerá na pokračovanie v kopcoch po boku Peťa Ambrúza a jeho tímu," povedal na záver Dennis Zeťák.

Tibor Szabosi;co8c0388-6.jpg

Aj naša redakcia mu samozrejme želá veľa šťastia v pretekaní bez nehôd.

Peter Simon, Dnes24.sk



Diskusia k článku

Profily jazdcov
Najkomentovanejšie
Kalendár podujatí
Naši partneri