Registracia

Po dokončení registrácie bude odoslaný do Vašej E-mailovej schránky E-mail s odkazom na stránku, kde budete musieť Váš účet behom nasledujúcich 24 hodín aktivovať. Prečítajte si podmienky registrácie.

Kliknutím na ikonku sa môžete u nás zaregistrovať aj cez Váš Facebook účet(testovacia prevádzka).

Meno:
E-mail:
Heslo:
Heslo:
Súhlasím s podmienkami registrácie
Prihlásenie Google Translate

Home  »  Rally  »  Národné šampionáty  »  Slovensko

Švecovci v Rzeszowe so smolou, ale aj bodmi za tretie miesto v triede 6

Monday, 08. 08. 2022 - 20:12, Miroslav Majláth   

Švecovci v Rzeszowe so smolou, ale aj bodmi za tretie miesto v triede 6

Smolná prvá etapa s odstúpením, ale aj následne tretie miesto v triede 6. To sú výsledky posádky Kesko Racing Team z podujatia 31. Marma Rajd Rzeszowski 2022.

 

Kesko Racing Team

Kamil a Erik Švecoví, reprezentanti rožňavského Kesko Racing Teamu, cestovali na podujatie 31. Marma Rajd Rzeszowski 2022 s dobrými pocitmi. Vedeli, že ich čaká síce veľmi náročná, ale zato veľmi pekná súťaž s dobrou organizáciou. Na tomto podujatí už totiž niekoľkokrát štartovali a vždy tu všetko fungovalo. V tomto roku zdá sa bolo všetko akosi inak.

Kesko Racing Team

„Musím povedať, že do Rzeszowa sme sa fakt tešili, veď táto súťaž sa nám vždy páčila a vždy bola takmer bezproblémová. V tomto roku sa však začalo kaziť všetko už od začiatku. Už pri obhliadke tratí bola všade povolená na veľkej časti trate štyridsať a päťdesiat kilometrová rýchlosť a tá bola organizátorom aj veľmi prísne kontrolovaná. Množstvo posádok pritom odišlo s poriadne mastnými pokutami. Ja viem, že niekedy je nutné obmedziť rýchlosť, len si treba uvedomiť, že je to z pohľadu bezpečnosti na pováženie keď píšeme trať v štyridsiatke a následne v rámci súťaže tam letíme o viac ako sto kilometrov rýchlejšie. To sa aj potvrdilo hneď v prvej etape, kde bolo množstvo havárií. My sme napríklad stáli pri havárii hneď na prvej rýchlostke zopár metrov po štarte, pretože diváci a posádka ukazovali tabuľku SOS a vtedy sme povinný zastaviť, poskytnúť prvú pomoc posádke, ktorá havarovala. A to sme ešte netušili, že riaditeľ bude prideľovať náhradné časy od buka do buka, tak ako ho práve napadne. To nás hneď poslalo vo výsledkoch oproti našej konkurencii, s ktorou sa inak bijeme doslova o desatinky sekúnd, o jeden a pol minúty vo výsledkoch smerom dole. Musím povedať, že som bol poriadne vytočený a vlastne som sa upokojil až v momente, keď nám odišiel na prejazde na rýchlostku spojkový valček a my sme museli odstúpiť z prvej etapy. Po následnej oprave sme do druhej etapy nastúpili v rámci super rally a zase na naše prekvapenie nás zaradili až na chvost štartového pola, medzi podstatne pomalšie vozidlá. V každom teste sme dobiehali iné súťažné vozidlá, pričom niektoré z nich nás nechceli pustiť dopredu a zdržali nás niekoľko desiatok sekúnd. A k tomu sa zase pridružilo nelogické prideľovanie časov, keď naši najväčší konkurenti stáli pri havárii, alebo mali technické problémy. Jednoducho musím konštatovať, že takto sa súťažiť nedá, rally má svoje jasne dané predpisy a tie by sa mali dodržiavať. Tu v Rzeszowe sa nielen z môjho ale aj z pohľadu ostatných jazdcov  zdalo, že si riaditeľ vyrába svoje predpisy a podľa nich riadi súťaž. Do budúcna budem veľmi uvažovať, či za týchto podmienok ešte niekedy do Rzeszowa pôjdeme súťažiť,“ povedal znechutený Kamil Švec.

Kesko Racing Team

Kamila a jeho mechanikov teraz čaká kontrola celého Peugeotu 208 R2, ktorý na rzeszowských tratiach už tradične dostal poriadne zabrať. Kesko Racing Team však oddych mať nebude, keďže ďalší dvaja jazdci sa už počas nadchádzajúceho víkendu predstavia divákom v rámci pretekov automobilov do vrchu v Novej Bystrici. O tom si viac povieme v inej tlačovej správe.

Kesko Racing Team

Miro Majláth



Diskusia k článku

Profily jazdcov
Najkomentovanejšie
Kalendár podujatí
Naši partneri