Registracia

Po dokončení registrácie bude odoslaný do Vašej E-mailovej schránky E-mail s odkazom na stránku, kde budete musieť Váš účet behom nasledujúcich 24 hodín aktivovať. Prečítajte si podmienky registrácie.

Kliknutím na ikonku sa môžete u nás zaregistrovať aj cez Váš Facebook účet(testovacia prevádzka).

Meno:
E-mail:
Heslo:
Heslo:
Súhlasím s podmienkami registrácie
Prihlásenie Google Translate

Home  »  Motormedia

Sponzoring pretekov Tour de France bol pre spoločnosť Škoda úspešný

Monday, 25. 07. 2011 - 15:48, Daniel Mandzi   

Sponzoring pretekov Tour de France bol pre spoločnosť Škoda úspešný

- Značka sa prezentovala niekoľkým miliardám divákov na celom svete
- Slávne preteky podporovala automobilka už po ôsmykrát
- Jürgen Stackmann odovzdal víťazovi trofej Champs Elysées
- Víťazi získajú exkluzívne sklenené poháre z Čiech

20110701cy0049.jpg

ŠKODA pozitívne bilancuje tohtoročnú sponzorskú podporu Tour de France. Po ôsmykrát za sebou bola česká automobilka tento rok hlavným sponzorom najtvrdších cyklistických pretekov sveta, ktoré počas uplynulého víkendu skončili na Champs Elysées v Paríži. Značka sa pritom s flotilou 300 vozidiel a s mnohými akciami v súvislosti so závodom angažovala viac než kedykoľvek predtým. ŠKODA bola navyše partnerom hneď deviatich profesionálnych tímov i technickej asistencie Mavic. Zlatým klincom bolo odovzdanie hlavnej trofeje víťazovi Tour Cadelovi Evansovi z rúk člena predstavenstva spoločnosti ŠKODA pre oblasť predaja a marketingu Jürgena Stackmanna.

„Sme hrdí na to, že sme už po ôsmykrát za sebou ako partner podporili túto fantastickú športovú udalosť," zdôraznil Stackmann. „Boli to vynikajúce tri týždne. Jazdci podávali mimoriadne výkony a v jednom z najnapínavejších pretekov okolo Francúzska ukázali, v čom spočíva fascinácia tohto športu. Pre značku ŠKODA bola táto Tour opäť dokonalou príležitosťou na to, aby sa prezentovala niekoľkými miliardám divákov. Naše silné zastúpenie na Tour tiež zvýšilo popularitu a imidž našej značky na celom svete."

20110704cy0011.jpg

Organizátorom Tour de France dala ŠKODA k dispozícii hneď 300 vozidiel, ktoré slúžili vedeniu pretekov, VIP hosťom i zástupcom médií z celého sveta. Vo flotile boli zastúpené všetky modely, ktoré automobilka v súčasnosti ponúka, od Fabie až po Superb. ŠKODA sa samozrejme aktívne prezentovala aj v reklamnej karaváne. Aj pri záverečnom vyvrcholení pretekov, v podobe vyhlásení víťazov na slávnom parížskom bulvári, mala automobilka zastúpenie: trofej, ktorú víťazovi odovzdal Jürgen Stackmann, navrhol šéfdizajnér automobilky ŠKODA Jozef Kabaň a jeho tím. Vyrobená bola ručne českými sklárskymi majstrami.

Popri ľadovom hokeji je cyklistika najdôležitejším pilierom sponzorskej stratégie ŠKODA. Okrem Tour de France značka podporuje aj Giro d'Italia a majstrovstvá sveta v cestnej cyklistike. Navyše je ŠKODA aktívna aj v oblasti masovej cyklistiky. Príkladom je česká akcia „Kolo pre život" a berlínsky „Velothon".

tour-de-france-award.jpg



Diskusia k článku

Profily jazdcov
Najkomentovanejšie
Kalendár podujatí
Naši partneri