Registracia

Po dokončení registrácie bude odoslaný do Vašej E-mailovej schránky E-mail s odkazom na stránku, kde budete musieť Váš účet behom nasledujúcich 24 hodín aktivovať. Prečítajte si podmienky registrácie.

Kliknutím na ikonku sa môžete u nás zaregistrovať aj cez Váš Facebook účet(testovacia prevádzka).

Meno:
E-mail:
Heslo:
Heslo:
Súhlasím s podmienkami registrácie
Prihlásenie Google Translate

Home  »  Motormedia  »  Testy

Škoda Auto: 18 rokov hlavným sponzorom majstrovstiev sveta IIHF

Saturday, 17. 04. 2010 - 08:18, Radovan Szabosi   

Škoda Auto: 18 rokov hlavným sponzorom majstrovstiev sveta IIHF

Škoda Auto je opäť oficiálnym hlavným sponzorom majstrovstiev sveta IIHF, ktoré sa konajú od 7. do 23. mája 2010 v Nemecku. Výrobca automobilov bude v tejto úlohe vystupovať na majstrovstvách sveta už po osemnástykrát. Táto aktivita predstavuje najdlhší hlavný sponzoring športových majstrovstiev sveta a už v roku 2007 bola oficiálne potvrdená GUINNESS WORLD RECORDSTM ako svetový rekord. Aj v tomto roku, keď sa zápasy budú odohrávať v LANXESS arena v Kolíne nad Rýnom a v SAP ARENA v Mannheime, ako aj jedenkrát na úvod vo VELTINS-Arena v Gelsenkirchene, je Škoda Auto so svojou rozsiahlou prítomnosťou na športoviskách významným partnerom majstrovstiev sveta IIHF 2010.

1-42.jpg

Česká automobilka sa bude prezentovať vnútornými a vonkajšími stánkami s produktmi, reklamou pod ľadom a na mantineloch, ako aj dvomi vozidlami v každej aréne za mantinelmi v zábere televíznych kamier. Škoda Auto je tiež tradičným partnerom českého a slovenského reprezentačného tímu - logo Škoda bude zdobiť helmy a dresy hráčov. Navyše, v tomto roku vyjdú na ľad aj národné mužstvá z Nórska, Dánska a Talianska ako tímy Škoda.

2-40.jpg

Škoda Auto poskytne aj v tomto roku oficiálne vozidlá MS IIHF 2010. Flotila tvorená 40 automobilmi je zložená z modelov Yeti, Octavia Combi, Superb a Superb Combi. Vozidlá v bielej farbe, ktorými Škoda Auto podporí organizačný výbor MS, boli odovzdané 14. apríla 2010 v rámci veľtrhu „Auto Mobil International" (AMI) a budú v priebehu turnaja používané na prepravu funkcionárov a VIP hostí. Vozidlá sú svojím jednotným prevedením s logom MS IIHF 2010, s logom značky Škoda a s nápisom „Škoda Team", ako aj s vlajkami MS vo dverách automobilov, faktorom, ktorý v miestach konania majstrovstiev sveta upúta pozornosť v každodennej cestnej premávke.

3-31.jpg

Jaroslav Černý, tlačový hovorca Škoda Auto, víta MS IIHF s radostným očakávaním: „MS IIHF 2010 je športovým vrcholom roka a tým je pre nás ideálnou platformou na to, aby sme naše autá priblížili svetovej verejnosti. Ľadový hokej znamená dynamiku, vášeň, atraktivitu a inteligentné riešenie. Aj v 18. roku nášho hlavného sponzoringu predstavujú presne tieto vlastnosti hodnoty, ktoré spájame s našou značkou a s našimi produktmi," hovorí Jaroslav Černý. „Je pre nás cťou prezentovať naše vozidlá počas najväčšej športovej udalosti roka 2010 v Nemecku. Sme obzvlášť hrdí na fakt, že môžeme byť v Gelsenkirchene pri tom, keď sa fanúšikovia ľadového hokeja z celého sveta pokúsia o vytvorenie svetového rekordu tohto rozsahu."

bn-0060-jpg.jpg

Slovensko
V Slovenskej republike vystupuje značka Škoda ako hlavný partner slovenského hokejového reprezentačného družstva mužov, pričom toto partnerstvo trvá už vyše 10 rokov. Značka Škoda poskytuje tímu Slovenska flotilu 10-tich vozidiel, vrátane vozidla pre generálneho sekretára Slovenského zväzu ľadového hokeja a šéftrénera slovenskej reprezentácie.

r-0144-jpg-1.jpg

Značka Škoda vstúpila pred tromi rokmi významným spôsobom aj do slovenskej hokejovej extraligy, kde sa stala hlavným partnerom. V rámci reklamného plnenia poskytuje značka Škoda spolu so svojou predajno-servisnou sieťou flotilu 22-och vozidiel Octavia jednotlivým klubom.

r-0025-jpg.jpg

Značka Škoda sa zároveň pripravuje na najvýznamnejšiu športovú udalosť roka 2011 na Slovensku, ktorou budú bezpochyby Majstrovstvá sveta v ľadovom hokeji v slovenských mestách Bratislava a Košice. „Budeme sa snažiť priniesť tento sviatok hokeja všetkým jeho priaznivcom na Slovensku a významne napomáhať k úspešnému priebehu tohto podujatia," uviedla PR manažérka spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko Lucia Busquet.

 



Diskusia k článku

Najnovšie galérie

Profily jazdcov
Najkomentovanejšie
Kalendár podujatí
Naši partneri