Registracia

Po dokončení registrácie bude odoslaný do Vašej E-mailovej schránky E-mail s odkazom na stránku, kde budete musieť Váš účet behom nasledujúcich 24 hodín aktivovať. Prečítajte si podmienky registrácie.

Kliknutím na ikonku sa môžete u nás zaregistrovať aj cez Váš Facebook účet(testovacia prevádzka).

Meno:
E-mail:
Heslo:
Heslo:
Súhlasím s podmienkami registrácie
Prihlásenie Google Translate

Home  »  Okruhy

Sepang v znamení kolízií, nešportového správania a neférového jednania zo strany komisárov seriálu TCR

Saturday, 01. 10. 2016 - 19:19, Public relations   

Sepang v znamení kolízií, nešportového správania a neférového jednania zo strany komisárov seriálu TCR

Sľubný začiatok víkendu, kedy si Maťo Homola vyjazdil 5. miesto v kvalifikácií prekazil v prvých pretekoch incident, pri ktorom ho Oriola poslal bez potrestania do štrku a Maťo získal 10. miesto. V druhých pretekoch prišiel v poslednom kole silný boj opäť s Oriolom, ktorý vyvrcholil viacerými kontaktmi a nakoniec Maťo získal 7. miesto, no po nepochopiteľnej penalizácii ho odsunuli až na 16. miesto. Incident, pri ktorom Oriola naschvál nabúral do Maťa Homolu po skončení pretekov ostal bez povšimnutia...

Ku koncu štvrtkovej kvalifikácie sa Maťo dostal do svojho najrýchlejšieho kola, podarilo sa mu obsadiť 5. miesto len 0,289 s za jej víťazom. O veľkej vyrovnanosti svedčí prvých 10 jazdcov, ktorí sa zmestili do jednej sekundy.

efe84633-9865-48f9-8cf8-c3a762c4bd49.jpg

Do prvých pretekov Maťo odštartoval veľmi dobre, do prvej zákruty vošiel na 4. mieste. Následne, ešte v prvom kole došlo k hromadnej kolízii a na trať vyšiel safety car. Po 2 kolách zišiel z trate, Maťo si držal svoje štvrté miesto, no v ľavotočivej zákrute sa dostal Oriola dovnútra, no hoci tam bolo pohodlne miesto pre dve vozidlá, vytlačil Maťa do trávy a nasledoval prepad až na 11. miesto. Žiaľ, tento incident ostal nepochopiteľne nepotrestaný a Maťo dojazdil preteky na 10. mieste.

Druhé preteky štartovali dnes, Maťo mal na štarte 6. pozíciu. Po štarte do formovacieho kola zostalo na rošte veľké množstvo oleja z pokazeného Fordu, čiže preteky boli následne odštartované za safety carom.

Maťo počas pretekov bojoval s nedotáčavosťou: „Celý víkend sme sa snažili odstrániť nedotáčavosť auta, no bol som najťažšie auto v poli, takže to bolo relatívne náročné.", povedal Maťo. Napriek tomu sa mu však držal na 5. mieste a zvádzal boje s Vernayom a neskôr Oriolom. V poslednom kole vystupňoval Oriola svoj tlak, došlo k niekoľkým kontaktom a obaja sa prepadli - Maťo na 7. priečku, na ktorej aj preteky dokončil.

513f19e5-b4a7-483b-8d7c-b50bf5d90871.jpg

„V poslednom kole som išiel silnú defenzívnu stopu, a držal som si svoju líniu, čo viedlo aj k niekoľkým kontaktom. Čo ma však nahnevalo, že po odmávaní pretekov a takmer v samom závere vychladzovacieho kola ma Oriola nepochopiteľne naschvál nabúral do ľavej zadnej časti môjho auta, takmer ma pretočilo. Takéto nešportové správanie tu naozaj nemá čo hľadať."

Čo je horšie, po pretekoch si stewardi zavolali Maťa, kvôli spôsobeniu nehody na trati. Posúdili Maťov kontakt ako nešportový a dostal penalizáciu, čo ho posunulo na celkové 16. miesto. Zámerná nehoda, pri ktorej Oriola nabúral naschvál do Maťa vo vysokej rýchlosti po ukončení pretekov v 13. zákrute (Maťo išiel 120 km/h) a takmer ho odstrelil z trate ostal bez ochoty ho vyšetriť.

V celkovom hodnotení je Maťo na 5. priečke, seriál vyvrcholí finále v Macau, 20. novembra.



Diskusia k článku

Profily jazdcov
Najkomentovanejšie
Kalendár podujatí
Naši partneri