Predstavujeme posádku: Ján Kundlák - Marcel Hranka
Ján Kundlák - 3. septembra 1993 narodený Bratislavčan, ktorý býva v Rovinke pri Bratislave, mal k autám od malička veľmi blízko. Otec, ktorý mal veľký autoservis, ho často brával so sebou na preteky do Brna. Neskôr začala prevládať láska k automobilovým súťažiam rally. Od mala mal sen stať sa pretekárom, nielen sledovať autá spoza zvodidla. S otcom a bratom Petrom začali aktívne hľadať možnosť, ako sa zapojiť do motoristického diania, samozrejme v rámci finančných možností. 12-ročný Janko zatiaľ dostal pc volant, s ktorým sa naučil všetky základy riadenia vozidla: to, čo sa vtedy naučil pri počítačovom simulátore, dnes využíva za volantom reálneho auta.
V roku 2007 vo veku 13 rokov dostal možnosť byť predjazdcom na starej Škode 120 na pretekoch v slalome. Po dovŕšení 14 rokov dostal licenciu jazdca SAMŠ a mohol štartovať v Majstrovstvách Slovenska v automobilovom slalome na Škode Felícia 1,3. Toto auto zdieľal s otcom a občas sa mu ho podarilo už aj poraziť. Na konci roka už slávil titul juniorského majstra Slovenska v kategórii P1.
Ďalším krokom mladého talentovaného jazdca boli preteky automobilov do vrchu v Škode Fabia 1,4 z dielne Presskamu. Auto v domácej dielni kompletne prestavali a prvými pretekmi bol Jankov vŕšok, kde Kundlák junior zvádzal pekné súboje s Rasťom Reháčkom či Rišom Gondom. Na konci roka bol v celkovom hodnotení na 3. mieste v skupine A-1400.
V roku 2010 sa mu podarilo zvíťaziť v súťaži Autotechna racing talent, čo mu dalo možnosť štartovať v pretekoch do vrchu v špičkovo pripravenom vozidle Kia Ceed CRDI z dielne Koiš Racing. Veľa sa naučil od Martina Koiša a počas roka sa mu darilo porážať aj silnejšie stroje.
V roku 2011 si splnil sen a po prvý raz odštartoval v automobilovej súťaži, konkrétne Rally Prešov na prenajatej Škode Fabia. Na viac súťaží nebolo dosť peňazí a tak sezónu dojazdil na kopcoch s Fabiou 1,4. Skončilo sa to titulom v kategórii A-1400.
Potom sa však v rodinnom tíme rozhodlo, že sa bude jazdiť len rally alebo nič. Fabia sa predala a čakalo sa na dobrú príležitosť vrátiť sa v plnej sile. Tá prišla s ponukou na Hondu Civic kategórie N2. Podarilo sa zohnať aj niekoľko partnerov a tak sa zrodila sezóna 2013 v Slovenskom Rally Pohári. Prvé víťazstvá boli na ceste...
Marcel Hranka - narodil sa 3. januára 1986 v Trenčíne Vyučený strojár zo Starej Turej pracuje ako CNC sústružník v spoločnosti Diplomat Dental v Piešťanoch. Od mala ho zaujímali autá a najmä Formula 1. Vášnivý fanúšik Michaela Schumachera nevynechal asi ani jednu veľkú cenu s týmto nemeckým legendárnym pretekárom. Prvé okruhové preteky, ktoré videl naživo, bola obnovená Cena Slovenska 2005 v Piešťanoch na letiskovom okruhu. Odvtedy nevynechal ani jedno pokračovanie tohto vrcholného slovenského podujatia, aj po tom, čo sa presunulo do nového centra okruhového športu u nás, na Slovakia Ring v Orechovej Potôni. Sen jazdiť na okruhu ho cez inzerát na predaj Škody Fabia 1,4 spojil s Jánom Kundlákom. Najprv maily, potom komunikácia cez sociálne siete, postupne si obaja uvedomili, že majú veľa spoločných záujmov. Raz navrhol Jankovi, že by s ním chcel jazdiť ako spolujazdec. Tá myšlienka zapadla prachom, no na začiatku roka 2013 mu prišla od mladého Kundláka SMS: „Chceš byť spolujazdec?" Odpoveď bola jasná, a tak už Marcel Hranka na jar absolvoval školenie SAMŠ pred sezónou. Po prvý raz sa do sedačky spolujazdca posadil na predsezónnych testoch vo Vyškove. Dobrými radami tam vtedy novej posádke pomáhal skúsený český navigátor Rudolf Kouřil. Nervozitu pred prvou rýchlostnou skúškou na Rally Prešov nahradili na konci súťaže euforické pocity: prvý štart premenili na prvé víťazstvo v triede P2, na ktoré nadviazali rovnakým spôsobom aj na Rally Tríbeč. Marcel Hranka žije svoj sen...