Registracia

Po dokončení registrácie bude odoslaný do Vašej E-mailovej schránky E-mail s odkazom na stránku, kde budete musieť Váš účet behom nasledujúcich 24 hodín aktivovať. Prečítajte si podmienky registrácie.

Kliknutím na ikonku sa môžete u nás zaregistrovať aj cez Váš Facebook účet(testovacia prevádzka).

Meno:
E-mail:
Heslo:
Heslo:
Súhlasím s podmienkami registrácie
Prihlásenie Google Translate

Home  »  Rally  »  Národné šampionáty  »  Slovensko

Posádka Cserhalmi - Šintal hodnotí Rally Košice pozitívne

Tuesday, 13. 09. 2016 - 20:21, Public relations   

Posádka Cserhalmi - Šintal hodnotí Rally Košice pozitívne

Po troch absolvovaných súťažiach v kokpite Mitsubishi Lancer Evo IX, si dvojica Tibor Cserhalmi - Lukáš Šintal pre zdolávanie náročných tratí na 42. ročníku Rally Košice vybrala pre nich doposiaľ nepoznané auto, Škodu Fabia S 2000. A veru košická rally im dala poriadne zabrať. Organizátori pri zostavovaní trate zašli aj do gemerského regiónu, kde vybrali veľmi ťažké rýchlostné skúšky, ktoré zriedili štartové pole takmer na polovici.

Tibor Szabosi;c30i5209.jpg

Ako sa predpokladalo, legendárna Úhorná, či zradný Skároš rozhodovali o bytí, či nebytí. „Ak mám v skratke charakterizovať naše počínanie v jednotlivých rýchlostných testoch začnem rýchlym Štósom, ktorý ani neviem, ako nám ubehol. Úhorná bola „vážna" rýchlostná skúška, zvládli sme ju, ale mestských okruh v Rožňave nás pribrzdil. V druhej sekcii sme dostali defekt a takmer dve kolá sme išli na disku. Tam sme dosť stratili. Ráno nás čakal ďalší horúci deň, nielen čo sa počasia týkalo. Skároš hodnotím ako najťažšiu rýchlostnú skúšku sezóny. Ak tam niekto zaváhal, čo i len desatinu sekundy, okamžite vyletel von do stromov. Žiadny priestor na chybu. V Herľanoch som jednu zákrutu prebrzdil, ale stratili sme iba tri, štyri sekundy," povedal skúsený pilot T. Cserhalmi.

Tibor Szabosi;c30i4123.jpg

A čo hovorí po pretekoch na Fabiu S 2000? „Už sme „kamaráti", šoférovať toto auto je akoby vysoká škola jazdenia rally. Jazdil som R5 aj WRC, no jazdiť s dvetisíckou je úplne niečo iné. Stále ju treba držať vo vysokých otáčkach, inak zatáča a inak sa chová podvozok, úplne niečo iné, čo som jazdil doteraz," skonštatoval Tibor Cserhalmi, ktorý by pri voľbe medzi R5 a S 2000 dal jednoznačne prednosť turbomotoru R5. Organizátorov Rally Košice pochválil za ich prácu, ale nestotožnil sa s dlhými prejazdami. „ Prejazdy dali zabrať všetkých pretekárom, ale pravdepodobne iná možnosť nebola. Neviem prečo sa nejazdila Jahodná, Ružín, či Zlatá Baňa," dodal Cserhalmi, ktorý vyzdvihol výkon čerstvého majstra Slovenska v triede 6 Jána Kundláka z tímu KM Racing. Išlo o Kundlákovu prvú sezónu v rally a hneď bol z toho titul. Čo na to manažér tímu, zverí do rúk ambiciózneho Bratislavčana silnejší stroj ako Peugeot 208?

Martin Trenkler;mg-0487-5.jpg

„Chceli sme dôjsť do cieľa a neublížiť autu, čo sa nám podarilo. Bola to skvelá skúsenosť. Trochu nás mrzia tri defekty, kde sme stratili vyše minúty, ale bojovať s takou konkurenciou aká sa zišla v Košiciach, prihliadnuc na defekty, tak sme s umiestnením spokojní," zhodnotil Lukáš Šintal, ktorý niečo načrtol o ďalších plánoch prešovskej dvojice vo farbách KM Racing. „Rozoberieme si to v najbližších dňoch, ale určite by sme chceli do konca roka aspoň jeden krát za mesiac odjazdiť nejaké preteky," dodal na záver L. Šintal.

Slavo Petrus



Diskusia k článku

Profily jazdcov
Najkomentovanejšie
Kalendár podujatí
Naši partneri