Paťo Dilong a Stano Korytár konečne prevetrali techniku

Účastníkov slovenského šampionátu pretekov automobilov do vrchu čakala tento rok veľmi dlhá, osem mesiacov trvajúca „zimná“ pauza a tak nečudo, že sa už nevedeli dočkať úvodných pretekov.
Posledné preteky slovenského kopcového šampionátu sa konali začiatkom mesiaca august 2024. Tie prvé tohtoročné zase začiatkom mesiaca apríl. Tých dlhých osem mesiacov mohli jazdci iba svoje autá vylepšovať a pripravovať na sezónu. Inak tomu nebolo ani v prípade jazdcov Dovato Slovakia Racing Teamu, Patrika Dilonga, ktorý jazdí na Mitsubishi Lancer EVO VIII. a Stanislava Korytára jazdiaceho na Volkswagene Polo.
„Sezóna je na začiatku a ja dúfam, že bude aj vydarená. Auto sme oprášili a prešlo kompletnou kontrolou, za čo by som chcel veľmi pekne poďakovať mechanikom, odviedli perfektnú robotu, zatiaľ všetko funguje ako má, verím, že to tak ostane aj naďalej,“ povedal úvodom Patrik Dilong.
„V mojom prípade na pretekárske auto cez zimu veľa času neostávalo, našťstie sme mali veľa roboty ktorá nás živí. Okrem toho náhradné diely, ktoré sme mali objednané neprišli na čas a prídu až po pretekoch,“ doplnil Stano Korytár.
Zdalo sa, že napriek neskorému dodaniu súčiastok Volkswagen Polo Stana Korytára funguje akoby malo, keďže v sobotu mu v cieli patrilo druhé miesto v triede 5b. V nedeľu ho ale už šťastena opustila a do cieľa nedorazil.
V prípade Patrika Dilonga však všetko fungovalo tak ako malo a výsledkom bolo dvakrát tretie miesto v triede 3b.
„Konečne po veľmi dlhej dobe som sedel v pretekárskom aute, takže som rozbehnutý, auto je otestované a funguje a ja som maximálne spokojný. Teším sa na Ústeckú21,“ uzavrel rozprávanie Patrik Dilong.
Patrik už pri rozhovore naznačil, aké preteky kopciarov čakajú v blízkej budúcnosti. Tie odštartujú v mesiaci máj v Ústí nad Orlicí a Dovato Slovakia Racing team na nich chýbať nebude.
Miro Majláth
Diskusia k článku
Najnovšie galérie






























