Ogier mal jazdiť v tíme Martina Prokopa!
Karty sú rozdané a na povrch sa teraz dostávajú informácie zo zákulisia. Chcete vedieť ako to bolo s Ogierom? Čítajte ďalej...
Len včera sme dostali definitívnu informáciu o zákaze štartu nového Pola, ktoré zmeškalo termín homologizácie. Ak by Nemci mali viac rozumu, tak mohli peniaze investované do vývoja auta, ktoré asi skončí v múzeu, získať späť za prenájom súkromníkom. Záujem bol veľký.
Najprv však nemecké rozpačité zaváhanie po šoku z rozhodnutia vedenia koncernu a následne zákulisná politika nás pripravili o mimoriadne napínavý ročník WRC 2017. Ex-piloti VW Motorsportu, ktorí auto vyvíjali mali v pláne štartovať na prenajatom Pole a konkurencii by tak poriadne podkúrili.
Dnes sa oficiálne dostala na svetlo aj informácia, že predtým, ako sa štvornásobný majster sveta Sebastien Ogier dohodol s Malcolmom Wilsonom, tak mal predbežnú dohodu s Martinom Prokopom. „Všetko bolo dohodnuté," priznal už médiám český pretekár. „Do projektu bol zapojený aj Ogierov sponzor Red Bull a autá by sme mali v jihlavskej centrále nášho tímu. Sebastien dokonca súhlasil, že vynecháme Monte Carlo. Že bude mať aspoň viac dní na rodinu. Problém nebol ani vo Volkswagene, kde boli radi, že autá neskončia v múzeu. Realita je však nakoniec iná."
Pred podpisom sa však všetko zaseklo, keď VW dostal sľub na peniaze z Kataru, keďže šancu na Polo zacítil aj Al-Attyiah. Následne ostal ešte veľký otáznik, ako zareaguje FIA a Ogier to podpísal v M-Sporte.
Martin Prokop sa teda dohodol s Madsom Ostbergom a do sezóny budú nasadzovať Ford Fiestu WRC. Zatiaľ však majú iba jednu a na tej bude vo Švédsku debutovať Ostberg. Český pretekár by sa s druhým autom mal objaviť najskôr v Portugalsku v máji, alebo až v júni na Sardínii.