Matějovský s Hybáčkom budú bojovať o titul
Michal Matějovský a Vlado Hybáček sú pravidelnými účastníkmi pretekov Medzinárodného majstrovstva Českej republiky a Medzinárodného majstrovstva Slovenskej republiky v pretekoch automobilov na okruhoch, kde štartujú v posádke tímu SEAT Sport Slovakia. S týmto tímom sa obaja zúčastnia aj nasledujúceho preteku v divízii 4 (kat. do 2000 ccm) na SlovakiaRingu koncom augusta a zaútočia na prvenstvo v priebežnom poradí majstrovstiev.
Pre královohradeckého automobilového pretekára Michala Matějovského je dôležitým cieľom v tohtoročnej sezóne zisk titulu Majstra ČR na vozidle SEAT Leon SC TDi v triede do 2000 ccm, divízie 4, Medzinárodných majstrovstiev České republiky, ktorých sa zúčastňuje práve spolu s Vladom Hybáčkom za tím SEAT Sport Slovakia pričom piaty podnik majstrovstiev sa koná v dňoch 20.-22.8.2010 na novom slovenskom okruhu SlovakiaRing v Orechovej Potôni. Sezóna Medzinárodných majstrovstiev ČR v pretekoch automobilov na okruhu sa začala v apríli v Brne pre posádku Matějovský-Hybáček víťazne. Ďalej pokračovali dvoma pretekmi v Moste, kde mal tím menšie technické problémy, ale napriek tomu si odviezli z Mostu body za 4. miesto. Po posledných pretekoch v Moste na začiatku augusta sa však vďaka víťazstvu česko-slovenská dvojica vrátila na 1. miesto v celkovej klasifikácii, o ktorú sa spoločne delí s posádkou Foukal - Foukal (vozidlo Honda S 2000).
Čech Matějovský je tak s priebehom sezóny spokojný: „Spolupráca s tímom SEAT Sport Slovakia je skvelá a preteky MMČR mi pomáhajú v príprave na tohtoročný seriál SEAT Leon Eurocup, kde štartujem v tíme SURED-BRT s vozidlom SEAT Leon SC. Oba Seaty majú vynikajúce jazdné vlastnosti a na prvý pohľad vyzerá vozidlo, s ktorým pretekáme v MMČR a MMSR rovnako ako vozidlo určené pre SEAT Leon Eurocup. Ale napriek tomu sú na vozidle okrem malých aj dvá zásadné rozdiely. Namiesto naftového motoru TDI, ktorým je vybavený SEAT v špecifikácii pre domáce preteky, je vozidlo určené pre SEAT Leon Eurocup vybavené preplňovaným benzínovým motorom s výkonom 300 PS a zatiaľ čo prevodovka vo vozidle s naftovým motorom je manuálna, 6-ti rýchlostná, má vozidlo pre SEAT Leon Eurocup automatickú prevodovku DSG s možnosťou radenia „pádlami" pod volantom. Na SlovakiaRing sa veľmi teším. Na posledných pretekoch v Brně som sa dostal v SEAT Leon Eurocupu na bodované priečky a následne v Moste sa nám podarilo zvíťaziť v pretekoch MMČR za veľmi ťažkých klimatických podmienok. A aj preto verím, že práve vo vytrvalostných pretekoch spolu s Vladom potvrdíme naši pozíciu na špici poľa jazdcov v našej triede."
Zatiaľ čo pre Vlada Hybáčka je SlovakiaRing v Orechovej Potôni domácim okruhom, aj pre neho a aj pre Michala Matějovského to budú na tejto trati premiérové preteky a to sľubuje zaujímavé súboje a napínavé sledovanie.