Registracia

Po dokončení registrácie bude odoslaný do Vašej E-mailovej schránky E-mail s odkazom na stránku, kde budete musieť Váš účet behom nasledujúcich 24 hodín aktivovať. Prečítajte si podmienky registrácie.

Kliknutím na ikonku sa môžete u nás zaregistrovať aj cez Váš Facebook účet(testovacia prevádzka).

Meno:
E-mail:
Heslo:
Heslo:
Súhlasím s podmienkami registrácie
Prihlásenie Google Translate

Home  »  Okruhy

Marek Ďurovkin – pretekár, manažér

Tuesday, 27. 07. 2010 - 19:01, Miroslav Majláth   

Marek Ďurovkin – pretekár, manažér

Mareka Ďurovkina poznajú z minulosti priaznivci motoristického športu nielen ako pretekára seriálu pretekov automobilov do vrchu, ale aj na okruhoch.


Tibor Szabosi;yt2c4160.jpg

O tom, že na okruhoch nepatril medzi najpomalších dosvedčuje aj fakt, že ešte pred dvomi rokmi skončil v rámci okruhových pretekov v absolútnom hodnotení slovenského šampionátu na treťom mieste. V minuloročnej sezóne však prišla ročná pauza, aby sa v tohtoročnej vrátil opäť s veľkou slávou ku pretekom automobilov na okruhu. Na svoj tohtoročný návrat si zvolil vozidlo Alfa Romeo WTCC a šprintové preteky divízie D4 do dvoch litrov. Už pri prvých pretekoch s ním dosiahol na najvyšší stupienok medzi slovenskými jazdcami, potom nasledovalo niekoľko druhých miest, ktoré ho v polovici sezóny radia na druhé miesto priebežného poradia so stratou iba piatich bodov na prvé miesto. V dovolenkovom období aj v pretekoch automobilov na okruhu zavládla akási krátka prestávka, ktorú sme využili na krátky rozhovor.

Tibor Szabosi;yt2c4133.jpg

Marek, v civilnom živote sa z Teba z pretekára meníš na manažéra dopravnej firmy ktorej majiteľom je Tvoj otec, ktorý sa zase naopak v rámci pretekov mení na Tvojho manažéra. Ako sa Ti s otcom spolupracuje ?

„Aj keď mi neustále dýcha na chrbát je vždy sa od neho čo učiť, hlavne z jeho skúsenosťí v práci."

Tibor Szabosi;co8c1801.jpg

V rámci divízie D4 do dvoch litrov Ti v priebežnom poradí po polovici sezóny patrí druhé miesto. S akými cieľmi nastupuješ do tej druhej pomyselnej polovice ?

„Oproti váhovo zvýhodnením špeciálom by som chcel dostať na ich časy nakoľko aj u seba cítim rezervu približne 1,5 sekundy na kolo."

Tomáš Mansfeld;mg-9376.jpg

Slovenskí diváci si Ťa z minulosti pamätajú aj z pretekov automobilov do vrchu. Budeme mať niekedy v budúcnosti sledovať Ťa aj na kopcových pretekoch, alebo je už táto disciplína za Tebou ?

„Ťažko sa z okruhov vracia na vrchárske trate, to potvrdí každý pretekár. "

Tomáš Mansfeld;mg-9593.jpg

V tohtoročnej sezóne štartuješ na okruhoch s vozidlom Alfa Romeo 156 WTCC. Už podľa jeho názvu aj menej skúsený divák pochopí že jeho pôvod sa skrýva práve v seriáli WTCC, čo sú Majstrovstvá sveta produkčných vozidiel. Ako sa Ti s ním jazdí ?

„Podvozkovo sa nevyrovná autu na ktorom som jazdil predtým, ale začínam si na jemný powerslide zvykať."

Tomáš Mansfeld;mg-9402.jpg

Ktorý z okruhov na ktorých sa jazdí seriál slovenských majstrovstiev máš najradšej ?

„Aj keď Slovensko má nový okruh Slovakiaring a ako Slovák by som mal povedať že on, lenže s týmto okruhom mám iba jednu skúsenosť, tak moja odpoveď je MOST"

Tibor Szabosi;t2c0285.jpg

A ktorý by si naopak rád zo seriálu vypustil ?

„Najradšej by som ešte dva pridal."

Tibor Szabosi;co8c1879.jpg

Už o necelých štrnásť dní pokračuje seriál na okruhu v Moste. S akým cieľom cestuješ na tieto preteky ?

„Krásna otázka. Nechajme sa prekvapiť."

Tibor Szabosi;yt2c4120.jpg

Ďakujem za rozhovor a prajem veľa úspechov.

 



Diskusia k článku

Profily jazdcov
Najkomentovanejšie
Kalendár podujatí
Naši partneri