KL Racing Team úspešne v cieli Rajdu Barbórka
Podujatím 50. Rajd Barbórka sa v Poľskej Varšave rozlúčil s tohtoročnou sezónou Žilinský KL Racing Team. Na podujatí reprezentovala tím trojica posádok. Stabilné posádky KL Racing Teamu, čiže Vlastimila Majerčáka s Marcelom Kollárikom a Tomáša Kukučku s Marekom Podobníkom jazdiacich na vozidlách Mitsubishi Lancer EVO IX, v Poľsku dopĺňala aj dvojica Štefan Rosina - Marek Sýkora na vozidle Škoda Fabia WRC.
Z už vymenovanej trojice sa nakoniec najlepšie darilo práve posledným, čiže Štefanovi Rosinovi s Marekom Sýkorom na vozidle špecifikácie WRC. „Veľmi pekne ďakujem chalanom z KL Racingu, že som mohol štartovať na tomto podujatí. Mimoriadne som si to užil, aj keď musím priznať, že RS-ky neboli vôbec jednoduché, aspoň pre mňa. Vyrobil som aj zopár chybičiek, ale aj par pekných prejazdov. Takisto aj Tomáš a Vlasto išli veľmi pekne a na slabších autách mi v pohode stačili. N-ko s WRC sa predsa nedá porovnať. Celému KL Racingu gratulujem k úspešnej sezóne a som rád, že som mohol štartovať pod ich hlavičkou. Takisto obrovský klobúk dole pred Marekom Sýkorom, že do toho so mnou išiel. Marek mi počas jazdy dokonca miestami radil, skrátka podal profesorský výkon ostrieľaného spolujazdca, ďakujem! Všetkým fanúšikom ďakujem za podporu, prajem prijemné Vianoce a PF 2013!" povedal po skončení súťaže Štefan Rosina.
Len o pár miest nižšie sa umiestnila dvojica Tomáš Kukučka - Marek Podobník jazdiaca na vozidle Mitsubishi Lancer EVO IX. „Musím povedať, že spoločne s Marekom som si túto súťaž nesmierne užíval. Organizátor pripravil síce krátku, ale na druhej strane divácky veľmi atraktívnu trať, na ktorej nechýbal ani skok. A práve tu sa nám podaril asi jeden z najdlhších skokov. Po dopade som myslel, že sa nám auto rozletí na dve polovičky, ale vydržalo. Bola to naozaj pekná bodka za sezónou," vyjadril sa usmiaty Tomáš Kukučka.
O tom, že na 50. Rajde Barbórka nešlo iba o zábavu, ale platili tu aj prísne pravidlá sa presvedčila tretia posádka KL Racing Team, Vlastimil Majerčák - Marcel Kollárik. Tí totiž hneď na štarte do prvej rýchlostnej skúšky nachytali dve minúty a dvadsaťpäť sekúnd penalizácie. „Pred štartom do prvého testu sa nám pokazilo zatváranie okna. Samozrejme na rýchlostnej skúške musí mať posádka okná zatvorené a tak nám nedovolili odštartovať. Kým sa nám podarilo okno opraviť, nachytali sme takmer jeden a pol minútovú penalizáciu. Samozrejme sme už potom na čas vôbec nepozerali a snažili sme sa zabávať samy seba, ale aj prítomných divákov, ktorých to bolo strašne veľa," vysvetlil Vlasto Majerčák dôvod penalizácie.
"Rajd Barbórka sme absolvovali prvý krát a rovno poviem, že také niečo som ešte nezažil. Všade bolo strašne veľa divákov, ktorí vytvárali neskutočnú atmosféru. Fakt to bolo niečo neuveriteľné. Chalanom ďakujem za dobrý výkon, partnerom za podporu a mechanikom za dobre pripravenú techniku. Pre nás ešte sezóna nekončí, už o týždeň sa opäť vidíme na Winter Cupe v Prešove," uzavrel rozprávanie Marek Lokaj, manažér KL Racing Teamu.