Registracia

Po dokončení registrácie bude odoslaný do Vašej E-mailovej schránky E-mail s odkazom na stránku, kde budete musieť Váš účet behom nasledujúcich 24 hodín aktivovať. Prečítajte si podmienky registrácie.

Kliknutím na ikonku sa môžete u nás zaregistrovať aj cez Váš Facebook účet(testovacia prevádzka).

Meno:
E-mail:
Heslo:
Heslo:
Súhlasím s podmienkami registrácie
Prihlásenie Google Translate

Home  »  Rally  »  Národné šampionáty  »  Slovensko

KL Racing a poľská dráma

Tuesday, 12. 08. 2014 - 17:13, Martin Trenkler   

KL Racing a poľská dráma

Prakticky každý, kto sa postavil na štart 23. Rajdu Rzeszówskeho, prežil nejakú drámu. Niekoľko áut skončilo v jame, niektorí ledva dojazdili s otlčenou technikou. A mnohí videli cieľovú rampu len ako diváci. Rzeszów jedným vzal, iným dal. Body aj prehry si so sebou vzali tiež posádky KL Racing Rally Team.

Vlastné drámy prežívali Tomáš Kukučka/Marek Podobník na Škode Octavia WRC. „Hneď v piatok na úvod sa ukázala vysoká náročnosť tejto súťaže. Prvú rýchlostnú skúšku sme došli do cieľa s defektom, ktorý som si všimol až po zastavení. Na druhej skúške som už zajazdil celkom slušný čas. V servise pri rutinnej prehliadke mechanici zistili, že nám diferenciál visí len na vlásku. Našťastie to opravili a mohli sme sa pustiť do súťaženia, aj keď so 60 s penalizáciou za meškanie kvôli oprave. Na tretej RS sa po 2 km spustil taký silný dážď, aký som hádam ešte nezažil. Okamžite sa zahmlili okná a nevidel som absolútne nič. Takmer som sa nestrafil do cieľa! Na ďalšej RS sa rozbili dve autá, ktorým som sa ledva vyhol. Vďaka žltým vlajkám som do cieľa došiel s veľmi zlým časom, keďže to znamenalo voľný prejazd. Navyše som dostal ďalší defekt!" - konštatoval Tomáš Kukučka.

Tibor Szabosi;h7p5898-2.jpg

Svoje nešťastie si našťastie vybrali len v piatok... Sobota priniesla množstvo pozitívnych zmien. Slovo má opäť Tomáš: „V sobotu sme sa zobudili do krásneho počasia a všetko fungovalo tak, ako má, dobiehal som už aj Poliakov predo mnou. Náročnosť rally potvrdili aj rôzne ťažšie a ľahšie havárie ostatných a množstvo porúch. Boli tam uzučké cesty pre jedno auto, kde neexistuje priestor na chybu. Ak si len trochu vyletel, skončil si v plote alebo v jame. Šotolinové úseky som si doslova užíval, veľmi rád by som si zajazdil aj nejakú čisto šotolinovú súťaž," dodal na záver Tomáš, ktorý napokon skončil v piatok šiesty v MSR1 a tretí v MSR2 v sobotu, ako najrýchlejší Slovák. Za oba dni navyše zaknihoval celkovo tretie miesto a prvé vo svojej triede. V priebežnom hodnotení MSR sa posunul na tretiu priečku.

Tibor Szabosi;h7p7265-1.jpg

Pre Vlastimila Majerčáka a Marcela Kollárika dopadol 23. Rajd Rzeszówski horšie: vďaka poruche na ich Mitsubishi Lancer Evo IX prvú etapu takmer nedokončili a v druhej odstúpili hneď na začiatku. Slovo má rodák z Dobšinej Vlasto: „Od začiatku sme mali problémy s elektrikou - odišli nám vysokonapäťové moduly a išli sme na dva valce. Vôbec to nešlo. Prvý deň sme došli len kvôli tomu, aby sme nazbierali nejaké body - presnejšie dvanásť. Na druhý deň sme to pre istotu odstavili. Poľsko je pre nás trochu prekliata súťaž. Prvá polovica vypadne a druhá má problémy," dodal sklamaný Vlasto.

Tibor Szabosi;h7p6377-2.jpg

Podobne zmiešané emócie neskrýval ani manažér tímu KL Racing Marek Lokaj: „Rzeszów bol od začiatku náročný a problémy sa nevyhli ani nám. Žiaľ Vlasto pre poruchu súťaž nedokončil. Našťastie Tomáš cez problémy prekľučkoval na celkovo tretie miesto a nebyť Poliakov, ktorí nikdy nejazdili slovenský šampionát a prihlásili sa len tu, bol by navyše vyhral."

Najbližšie podujatie Majstrovstiev Slovenska v rally bude 5.-7. septembra Rally Košice.

Martin Trenkler/RPM

Tibor Szabosi;h7p8537-3.jpg

Tibor Szabosi;h7p8210-3.jpg

kl-racing-reklamni-partneri-2014low-1.jpg



Diskusia k článku

Najnovšie galérie

Profily jazdcov
Najkomentovanejšie
Kalendár podujatí
Naši partneri