Céčko využíva parametre AMG
Mercedes-Benz C 63 AMG (tradične dostupný aj ako kombi) je najsilnejšia verzia modernizovanej triedy C, ktorá sa predstaví na ženevskom autosalóne. Najnovší vrcholový model C 63 AMG profituje okrem iného z toho, že má viaceré najmodernejšie prvky a technológie ako modely roadster SL 63 AMG, či SLS AMG alebo CLS 63 AMG. Budú ho dodávať aj na Slovensko a to začiatkom júla 2011.
Na Mercedese C 63 AMG je nová kapota z hliníka, nová maska chladiča s veľkou hviezdou, priečna lamela v tvare krídla, nový predný nárazník AMG s čiernou spodnou priečnou lamelou, denné svietidlá s LED a bočné výstupy vzduchu. Zboku vidieť široké blatníky a nové disky AMG z ľahkej zliatiny v sivej (titangrau) farbe s vysokým leskom a piatimi zdvojenými lúčmi. Zozadu C 63 AMG tiež pripomína SL 63 AMG a to najmä novým zadným nárazníkom AMG s výraznou čiernou vložkou difúzora s troma rebrami. Nechýbajú pochrómované dvojité koncovky športovej výfukovej sústavy, vyvolávajúcej rešpekt nielen svojimi tvarmi ale i zvukovou kulisou.
Najvýkonnejšiu triedu C poháňa atmosférický agregát V8 s objemom 6,2 litra (336 kW, 457 koní, 600 Nm). Z SL 63 AMG dostal tento model úplne novú sedemstupňovú prevodovku AMG Speed Shift MCT. Prevodovka má štyri jazdné módy (Controlled Efficiency, Sport, Sport+, Manuál), funkciu medziplynu a Race Start. Auto má nižšiu spotrebu benzínu, ale pritom lepšiu dynamiku. Prispieva k tomu predovšetkým jazdný program Controlled Efficiency, ktorý umožňuje cielene včasné, pohodlné preraďovanie a podľa možností drží nízke otáčky motora. Ten je v spojení s novým čerpadlom posilňovača riadenia, ktoré sa zapína iba pri otáčaní volantom. Z 0 na 100 km/h táto novinka zrýchli za 4,5 s a spotrebuje 12 l paliva na 100 km; kombi zrýchli za 4,6 s, pričom spotrebuje 12,3 l.
V ponuke je i príplatkové vyhotovenie pre labužníkov jazdy s použitím technológií zo SLS AMG: balík AMG Performance zvyšuje výkon motora na 358 kW (487 k) a adekvátne tomu vylepšuje aj ostatné jazdné parametre.
Vnútri najnovšieho Mercedesu C 63 AMG upútajú nielen kvalitnejšie detaily, nový farebný trojdimenzionálny displej TFT v strede novo navrhnutého tachometra, či nová prístrojová doska s integrovanou obrazovkou, ale tiež nový kožený volant AMG Performance s trojramenným dizajnom. Tieto prvky pripomínajú CLS 63 AMG.
Samostatné športové sedadlá AMG s integrovanými opierkami hlavy a adaptívnym operadlom sú vyhotovené v kombinácii Artico a Dinamica. Ide o nový druh priedušného, na dotyk príjemného umelého vlákna.
Bezpečnosť modelu C 63 AMG zvyšuje jedenásť nových jazdných asistenčných systémov z vlajkovej lode triedy S a nového CLS. Viaceré optimalizácie športového podvozka AMG vyústili do zvýšenia agility vozidla, jeho stability na vozovke i komfortu pruženia. Nové asistenčné systémy vodiča a nová generácia telematiky s prístupom do internetu zvyšujú nielen komfort ale i bezpečnosť.