Čambalovi najskôr praskla guma, následne bral víťazstvo
Miki Čambal zažil na pretekoch v poľskej Zaluži v sobotu krušné chvíle, keď ho z hry vyradila drobná technická porucha. Po oprave Citroënu Saxo však v nedeľu opraty z ruky nepustil.
„V sobotu v úvodnej tréningovej jazde som zistil, že Saxo nejde tak akoby malo. Nasledovalo rozobratie klapky, kde ako sa ukázalo prasklo tesnenie. Chalani to skúsili nahradiť silikónom, ale nefungovalo to a ja som sa bál aby som nepoškodil motor a tak som radšej neštartoval. Začal som zháňať náhradný O-krúžok, čo sa nakoniec aj podarilo vďaka Věroslavovi Cvrčkovi. Ten našťastie presne taký O-krúžok mal pri sebe a rád mi ho poskytol. Chalani, Matej Demeter, Jaro Dubóczi, Martin Juhás a Viktor Shott mi pomohli a v sobotu večer o 23:00 sa nám podarilo auto dať dohromady," opísal opravu Citroënu Saxo Miki Čambal.
V nedeľu tak všetko fungovalo ako malo a Miki sa mohol naplno zapojiť do súťaženia s časom a súpermi. Všetko sa podarilo a Miki vyšiel z pretekov ako víťaz, navyše dosiahol lepší čas ako v minulom roku a zárove§ bol aj najrýchlejšou tisícšesťstovkou na trati. Za tento výborný výkon si v triede E1-1600 pripísal na svoje konto víťazstvo a po pretekoch v Rechbergu bral aj teraz opäť plný počet bodov.
„Som rád, že sa to všetko podarilo. Moja veľká vďaka samozrejme patrí chalanom, ktorých som už spomínal. V sobotu riskovali svoj vlastný úspech pri oprave môjho auta, za čo som im naozaj veľmi vďačný. Aj z tohto prípadu je jasné, že napriek tomu, že sme na trati konkurenti, snažíme sa pri príprave áut si navzájom všetci pomáhať. A to je správne," dodal po nedeľných pretekoch Miki Čambal.
M. Majláth