Audi napriek stratám dvoch prototypov viťazom 24 Hours Le Mans
Tím Audi motorsport vedený Wolfgangom Ullrichom došiel na podujatie premiérovo s modelom R18 ultra-lightweight technology. Warm Up absolvovali všetky tri prototypy bez akýchkoľvek problémov. Legendárne automobilové podujatie 24 Hours Le Mans ale poznačila už v prvej hodine dramatická nehoda Alana McNisha, bývalého víťaza týchto pretekov. Pri predbiehaní zachytil svoje Audi R18 o Ferrari 458 pilotované Anthonym Beltoisem. Následne sa obe vozidlá dostali do spomaľovacej štrkovej zóny. Audi R18 sa dramaticky "rozbilo" pri náraze do bezpečnostnej bariéry a úlomky vozidla zasypali za bariérou stojacich usporiadateľov a novinárov. "Ferrai v zákrute uzatvorilo dvere a Allan nemal žiadnu šancu sa vyhnúť nárazu. Našťastie sa to obišlo bez zranení," skonštatoval po nehode Wolfgang Ulrich.
V noci, po ôsmych hodinách jazdy, pripravila tím Audi o druhý prototyp dramatická havária Mike Rockenfellera. Po kolízii s Ferrari č.71 a následnom náraze do zvodidiel došlo k zničeniu druhého prototypu Audi R18. Nemecký pilot stihol z vozidla vystúpiť. Hneď po tom došlo k znieteniu trosiek.
Posledný prototyp s číslom 2 v závere podujatia odolal trojnásobnej presile Peugeotu. Posádka Andre Lottere (Jap.), Benoit Treyluer (Jap.) a Marcel Fässler (Švajč.) sa stali víťazmi 79. ročníka prestížnych automobilových pretekov 24 hodín Le Mans.